Millainen tulee miehen olla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 17:58

Mies on lihasvoimiltaan 20 % voimakkaampi naista. Siihen vedoten ajattelen, että miehen tulisi olla kuin suoja tai muuri perheessä/parisuhteessa. Sen suojassa nainen saisi toteuttaa luonnollista tehtäväänsä lasten synnyttäjänä ja kasvattajana.

Varmaan hassu ajatus tasa-arvon aikana. Mutta tasavertaisina kumppaneina kummatkin toteuttaisivat sitä tehtäväänsä mihin hänet on tarkoitettukin. Tähän on perusteet muualla, joihin en tässä halua puuttua.

Siis mies olisi mies, jonka vierellä nainen saisi kukkia ja kasvaa. Tasavertaisena kumppanina mies antaisi tilaa naiselleen eikä omisi häntä vain omien tarpeittensa täyttäjäksi. Nainen ei koskaan muutu kumppaninsa äidiksi, meidän mamiksi tai äiteeksi.

Minun mieheni on lisäksi älykäs ja huumorintajuinen.

Huh...huh... taidan lopettaa. Tätä tulisi minulta vaikka kuinka paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.03.2009 - 15:45

Vähän kuin me? No, antaa napsuttarien päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 15:48

No ainakin miehekäs, kiltti ja komea, ja varallisuuttakin saisi olla, ja sisäsiisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 15:57

Sellainen joka ymmärtää puhuttua kieltä kertasanomisella, eikä tarvitsisi jankuttaa sataan kertaan samasta asiasta. Ulkoisella näöllä ei merkitystä, mutta siisteys ja puhtaus ehdoton vaatimus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 16:18

Siisti, rehellinen, mukava ja luotettava suomalainen mies. Käy työssä ja pitää läheisistään hyvän huolen. Harrastaa ja on kiinnostunut matkailusta sekä yleensäkin kotimaan ja maailman asioista.
Joskus hemmottelee ja muistaa kumppaniaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 17:16

luotettava, rehellinen, välittää, ihana, musta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 17:47

Oman mieheni haluaisin olevan ihan oma itsensä. Silloin häneen voi luottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:23

minun rakas jota en vaihtaisi mihinkään ikiniä...hän kaikein ihanin...en jaksa laittaa tähän hänen kaikkia miljoonia hyviä puoliaan...jotka soisin kaikille muilekin miehille ja jotka jo ainakin näillä napsulan miehillä on hyvin pitkälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:59

En minäkään vaihtaisi omaa miestäni mihinkään... Ihana, komea, turvallinen, rauhallinen,lempeä, luotettava jne jne.... maailman paras aviomies minulle : ) olen ylpeä hänestä : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:01

MIES, aito

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.03.2009 - 01:43

kunhan on rahaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:15

Juuri,niin kuin Lennu pohti,on miehen tehtävä käyttää lihaksiaan ja vaimolla ,kun on enemmän sosiaalista älyä,niin vaimun tulee päättää,miten perhe missäkin tilanteessa toimii.
Kuuliainen,ahkera,kovatyömies,rehellinen ja rakastava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:38

Olisi ehkä parempi jättää vastaamatta, mutta sanon vaikka, että hyvä itsetunnoltaan ja rauhallinen.