Oletteko käyneen Turkissa Marmariksessa

Siellä on sellainen paikka kuin muta- ja rikkikylpylä. Mitä mieltä olette kylpylästä. Olen siellä käynyt mutta en mennyt mutaan rypemään, siellä oli mielestäni kauhea lemu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 20:53

Aikoja sitten tuli käytyä Marmariksessa ja siitä vähän purjehtimassa. Mutakylpylä jäi väliin, en muista siitä kuulleenikaan, mutta hyttyset (mäkäräiset tai mitä lienee moskiittoja) jäivät hyvin mieleen. Illan tullen niitä vainolaisia oli kuin Lapissa parhaaseen sesonkiaikaan.

Lisätty: 20.03.2009 - 22:28

elokuuta 198? , iltaisin ne vainolaiset ilmestyivät, ulkoilmaravintoloissa söivät kintut pöydänalla ja hotellihuoneessakin piti käyttää sellaisia karkoittimia. Muutenhan paikka oli ihan ok ja varsinkin purjehdusretket omaa luokkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 20:53

enpäsole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:05

Hei vähäviisas! Koska ja mihin aikaan kesästä olit Marmariksessa? Mä olen reissannut siellä viimeiset 12 vuotta, eikä yksikään ötökkä ole puraissut, eikä pistänyt. Mun mielestäni se on iihana paikka ja sopivan pieni. Iltaelämää löytyy ihan tarpeeksi. On jokaiselle jotakin. Ihmiset ystävällisiä ja palvelualttiita, vaan eivät kuitenkaan tule tyrkyttämään. Hintataso on kohtuullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:32

olen käynyt, mutta siitä onkin aikaa jo melkein 20v ja siloin ei siellä tuollaisia kylpylöitä ollut, tykkäsin ihan hirveesti siellä olla, meillä oli aivan ihana pieni hotelli jossa oli aivan ihanaa ruokaa ja kotoinen olo, hotelli olikin perhehotelli..ja mekin ollimme kuin samaa perhettä, kierreltiin taksilla saarta ristin rastiin..silloin sekin taksi kyyti oli halpaa...ja mitä kaikkea ihanaa tämä taksimies meille esitelikään, niin ,niitä paikkoja ei esitteestä edes löytynyt..sydän on edeleen myöskin siellä...marmariksessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 03:56

Olen käynnyt vanhempieni kanssa, olikohan vuonna 1984.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 09:45

En ole,enkä aio mennäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:10

Toistaiseksi en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:19

Olen käynyt ,mutta ei ihan ole mun lempipaikkani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.03.2009 - 16:03

kerran on tullut käytyä kesällä 03,, sanoisin,että liian kuuma oli sillon.. muuten ihan mukava ja edullinen paikka. Myös yöelämää löytyy jokseenkin..