mikä on lempisarjanne tällähetkellä?

itse olen ihan koukussa lemmen viemään :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 19:40

Ehkä AMAZING RACE...
Jonka suomessa kuvattu jakso tulee viikon päästä.

Tositv-sarja Amazing Racen Suomi-osuus tulee televisiosta 29. maaliskuuta. Jakson nimi on Suo siellä, vetelä täällä. Kilpailijat joutuvat urheilemaan suolla Ylöjärvellä, seikkailemaan maan alla Lohjalla ja laskeutumaan etuperin alas Olympiastadionin tornista Helsingissä.

Jakso on kuvattu kesällä 2006. Kisassa ovat vielä mukana veljekset Erwin ja Godwin, kauneuskuningattaret Dustin ja Kandice, mallit Tyler ja James, seurusteleva pariskunta Rob ja Kimberly sekä sinkkuäidit Lyn ja Karlyn.

Amazing Racen kymmenettä tuotantokautta seuraa yli puoli miljoonaa suomalaiskatsojaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 18:56

rakkauden anatomia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:24

C.S.I Miami ja yleensä tämän tyyppiset sarjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:32

Kotimaisista Uutishuone ja ulkolaisista Sopranos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 19:47

Amazing Race ja Selviytyjät. Myös C.S.I. , Todistettavasti syyllinen, Ilman johtolankaa. Ja jotain muitakin tulee seurattua, mutta ei niin säännöllisesti kuin näitä mainittuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:09

Lemmen viemää, edelleenkin. Olen seurannut lähes alusta alkaen. Vähän vie aikaa totutella etteivät Laura ja Alexander ole enää päähenkilöitä. Etenkin saksan kieli ja ihanat maisemat kiehtovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:24

Midsomerin murhat alkavat taas lauantaina. Sitä aion seurata. Sitä minä vaan ihmettelen ettei kylä ole jo tyhjentynyt. Joka jaksossa tulee 3-4 murhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:50

selviytyjät täytyy aina kattoo ja salkkarit näistä kotimaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 22:10

Vaikee valita sitä parasta.Lemppareihi kuuluu: Päivien viemää,Salkkarit,Genesis,Serranon perhe,Todistettavasti syyllinen,Poliisit,Täydelliset naiset,Gilmoren tytöt,Metsolat,Reinikainen,Tartu mikkiin ja Se on siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 01:07

Sarrrjamurrrhat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 03:58

Fringe - rajamailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 18:48

my name is earl

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:35

uutisvuoto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2009 - 08:49

Midsomerin murhat ja Komisario Montalbano. Ja se yksi joka tulee sunnuntai-iltana myöhään... nimi hukassa....tallensin sen ja katson myöhemmin.

Lisätty: 23.03.2009 - 10:46

Komisario Morse on se kolmas.
Amaging racet ja muut ovat mielestäni tositv:tä, ei sarjoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 11:24

emmerdale ja todistettavasti syyllinen ja tietysti kotikatu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 14:08

Life.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:59

hmm...Lost ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 09:49

Life. Ihan vain sen takia, että se on yllättävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 16:20

Sarjojen seuraaminen ei minulta oikein onnistu, mutta katumusharjoituksena (olen kertonut liian monta hurrijuttua aikoinaan) katson kaikki ruotsalaiset dekkarit jotka sattuvat tulemaan sopivaan aikaan