Mikä kestää, saada mailiin vastausta?

Avainsanat: sähköposti email..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 18:01

välillä tulee minuutissa, toisinaan käy niin ettei vastausta tule koskaan, siitäkin paljon riippuu kelle kirjoitit

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 18:04

saattaa olla montakin syytä, ruuhkaa tai muuten vaan huonoa palvelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:01

jos sun viesti ei oo mennyt perille. Tai se toinen ei oo saanut sitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 19:34

Jos ei huvita vastata. Asia ei liene tarpeeksi tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:04

Ihmisiä on monenlaisia, joku käy netissä kerran viikossa ja joku roikkuu siellä 12h/vrk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 16:17

Voi johtua myös tarkoituksellisista viiveistä. Joillakin sähköpostipalvelimilla sähköposteja tarkoituksella viivytetään 15-30 minuuttia, jotta estettäisiin uusien virusten leviämistä. Virusohjelmat eivät tunnista kaikkia uusia viruksia. Jos kaikki palvelimet pukkaisivat kaikki mailit heti eteenpäin, virukset saastuttaisivat koko joukon koneita. Nyt uudet päivitykset virusohjelmiin ehtivät ajoissa useimpiin koneisiin.
Käytännössä voi näkyä niin, että kun lähetät mailin useammalle henkilölle, niin joku ehtii jo vastata ennen kuin toinen on edes saanut alkuperäistä mailia sähköpostilaatikkoonsa.