saako velkaneuvojalta apua velkojen maksuissa jos luottotiedot on menny?

Luottotiedot ovat siis menneet , laskuja ja lainoja joka lähtöön :( niitä tässä yritän maksella mutta rahat ei riitä elämiseen :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 17:06

On sitten luottotiedot menneet tai ei ja on velkataakka niin sitä suuremmalla tarvitsee ammattilaisen apua saadakseen velkajärjestelyn ja talouden edes jonkinlaiseen tasapainoon.Varaa aika niin alkaa vyyhti purkautua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 16:41

Tilaa aika paikkakuntasi velkaneuvojalta,auttaa sinua asioiden selvittelyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 17:10

Seurakunnilla on omat ilmaiset velkaneuvojat jotka auttavat velkaasioissa, muun muassa velkajärjestely papereitten täyttämisessä.

Lähteet:
oma kokemus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 19:29

Oman paikkakuntasi velkaneuvojaan yhteys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 19:37

Tee niin kuin tuossa edellä on jo sanottu. Ei pidä jättää asioita hoitamatta, aina kannattaa yrittää, koska se kertoo silloin, että haluat ottaa vastuun tekemistäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 21:44

Velkaneuvojalle hirveät jonot ja sinun pitää selvittää hänelle jokaikinen pikkumaksu ja laina mitä olet ottanut. Kuullut että hyvin stressaavaa sekin mutta parempi se kuin joutua ulosottoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 11:17

niin vaikeaa voi olla saada sitä aikaa, mutta ole sitkeä ja yritä uudelleen ja uudelleen..toivottavasti saisit raha asiasi kuntoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.03.2009 - 19:11

eiköhän ne velkaneuvojat ole juuri tuollaisia tilanteita varten, ihme jos apua ei heru