pariisin cdg kentällä hotelli ibis. miten sinne löytää kun tulee kentälle rer junalla pariisista. kiitos !

Avainsanat: pariisi ranska

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 20.03.2009 - 19:17

Siellä pyörii sellainen paikallisbussi (shuttle) joka kuljettelee väkeä hotelleihin. Ibis näyttää olevan 2 km päässä lentoasemalta

LOCATION

The Ibis Ville hotel Paris-roissy/cdg is situated in country surroundings near to Roissy Charles de Gaulle airport. From central Paris, guests can take the RER Line B to Roissy CDG-1 station and the shuttle bus to the Ibis Ville hotel Paris-roissy/cdg, which operates 05.30am - 23.59 hrs.

www.gtahotels.com/hotels/ibi...rports.htm