puutumista ja tikuttelua

on joskus todettu rannekanavien pinnetilat ja rintarangan kuvauksissa kaikki on vinsin vonsin vaan kaksi väliä on vähän auki, kumpaa vaivaa teidän mielestä sairastan ,nyt lapa on kipeä myös käsivarsi olkapää ja sormet puutuvat. lääkärissä kävin sain lääkkeitä ,autaa kipuun, mutta ei poista vaivaa, aloitan fysioterapian.

Avainsanat: oikea lapa ja käsi oireilee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 20.03.2009 - 11:37

Hyvä että pääsit fysioterapiaan. Niska/hartialihakset herkästi "jumittuvat" ja siitä sitten kärsii koko yläkroppa. Ja hermot joutuvat herkästi puristuksiin aiheuttaen kuvaamiasi oireita. Mutta jumpalla on merkittävä vaikutus. Jos oireesi ei helpota fysioterapiankaan jälkeen, hakeudu ihmeessä uudestaan lääkäriin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 11:50

Fysioterapia auttaa niska-hartiavaivoihin,mutta voit itsekin auttaa itseäsi tekemällä erilaisia venytysliikkeitä aina välillä päivän mittaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 12:05

Paljon liikkumista niin ei paikat jumitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 12:07

Tuossa olisi kiropratia poikaa.kirjoita google hakuun kiropraktikko,niin löytyy,itse kävin tuollasien vaivojen takia muutaman kerran kiropraktikolla vaivat meni pois,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 12:24

Kaula- ja rintarangan tautitilat. Neurokirurgille tai ortopedille nyt tips tips...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:19

tuo puutuminen on kyl aika inhottavaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 20:27

Lopeta hiirellä naputtelu kuukaudeksi niin helpottaa osaltaan.