Miten saa helpoiten ja nopeiten kulutettua 1000kcal (kaloria)?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.03.2009 - 10:20

Kiihkeätä rakastelua 6 t 15 min, on 1000 kaloria lähtenyt. Ei siis mitenkään helpolla. Kevyempi versio yli yhdeksän tuntia, ennen kuin kalorit lähtee. Katsoin samasta taulukosta kuin ensimmäinen vastaaja. Ei helppoa ja nopeaa tapaa.

Kysyjän kommentti

Kiitti vinkistä! Helppo keino, vaatii vaan treenikaverin! ;) Harmi vaan että treenien jälkeen on taas kamala nälkä! :-D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 22:43

HAHAHHAHAHHAAA söitkö äsken ton pizzan ja nyt haluut hirveestä kalorimäärästä eroon?!?! :D

Voit esim pyöräillä vauhdikkaasti 2h 5min. Täältä voit katsoa ja laskeskella kalorilaskuri.fi/liikunta.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:43

Ajat pyörällä kaksi tuntia sellaista reilua 20 km/h ja siinä meni tonni, helppoa vai ei?

Lisätty: 19.03.2009 - 22:44

sattuipa samat ohjeet samalle minuutille, varmaan sitten hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 22:49

Jos vielä huikoo, niin haet vain snagarilta vielä nakkilihiksen iltapalaksi ja laihdutat sitten joskus myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:53

Vihhoinki päässään asijaan! Hanki askelmittari, nii et voi ennää koskaa kulukia rauhasa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 07:56

lähe juoksulenkille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 09:16

sen saa heposti syötyä, siihen se helppous sitten loppuu,ne kalorit on kovia kiinni pitäjiä niistä ei helposti pääse eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 11:52

Ole loppupäivä syömättä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:23

urheilemalla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2009 - 18:23

polje kuntopyörää 1,5h, itellä menee tonni siinä paikkeilla rikki 27-29km tuntivauhdilla,eikä tee ees tuskaa jos on aktiivikuntoilija...