Kaikki ihmiset ovat hyviä jossakin asiassa. Missä sinä olet hyvä?

Kategoria siis mikä vaan.

Lisätty: 19.03.2009 - 20:22

Lämmin ajatus jokaikiselle napsulaiselle. Olette ihania ja siis oikein hyviä napsuttelijoita.

Avainsanat: käsityöt kokkaus luonne työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 20:11

mä en oikeesti oo hyvä missään.. no okei ehkä koneella olemisessa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 20:19

mies ja kaverit sanoo, että olisin hyvä tekemään ruokaa. reseptejä on kyllä kyseltykkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 20:33

Jostain syystä ihmiset puhuu minulle paljon ongelmistaan. Olen ilmeisesti hyvä kuuntelija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:46

Olen hyvä ruoanlaittaja,empaattinen ja kuulemma maailman paras äiti,yritän olla myös hyvä vaimo .Noita aiempia en ole itse keksinyt,itseään on vaikea kehua.Omasta mielestäni olen ilopilleri monellekkin läheiselleni vaikka nyt juuri en iloita jaksakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:47

Mun mielestä olen hyvä valmistamaan ruokaa,kaikkia herkkujakin.Työssäni olen myös hyvä ;-)]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:56

Minua on sanottu joskus että olisin hyvä suoraselkäinen suomalainen, toinen sanoi että olisin hyvä ritariperhonen, yksi sanoi että olisin hyvä wirman mies, joku sanoi että olen hyvä maalari, ehkä tuo maalari olisi nyt se josta pidän.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:12

Minä olen saanut aikaiseksi upean puutarhan kivikkoiseen rinteeseen. Lisäksi toteutan sanontaa "Rumat ne koreilee vaatteilla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:19

ruanlaittaja, kuuntelija, rupattelija, pehmoinen mummi, kiva vaimo, hyvä käsitöissä, en omasta mielestä kuin ehkä tyydyttävä..ai niin sain prinikan , muutama vuosi sitten ja siinä lukee MAAILMAN PARAS ÄITI..eiköhän tuo ole parasta...onpas vaikea kehua itseään, mutta tuossapa joitakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:15

Oon hyvä tanssimaan ja nauramaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:30

Leipominen,musiikki,keilailu,runoilu.Kakut ja muut leivonnaiset saanu kovasti kehuja (äitille oon joutunu neuvoo mite letitetää pitko neljällä),musiikista hallitsen laulujen sanoja,moni vanhempi ihmine on usein ihmetelly mite näi nuori hallitsee valssin ja humpan,pari kertaa laulamista kehuttu.Ruonosuoni kukkii harvoin,mut kuulemma nättejä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:36

... selviytymään mahdottomista tilanteista, olen tehnyt sitä vuosikymmenet töykseni ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:56

Aika moni urheilulaji onnistuu keskitasoa paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:20

Vaatimattomuuttani hävettää sanoa, että lähes kaikessa (pois tuo lähes). Onneksi palautitte minut pallon pinnalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 06:20

Olen hyvä organisoimaan asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:26

löhöilyssä, haaveilussa, masentelemisessa, syömisessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 16:59

Tykkään kutoa ja siinä oon ihan hyvä omasta mielestä ja sit kuuntelemisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:05

Yleensä tiedän vasta kun olen ensin kokeillut. Olen aika hyvä kutomaan mattoja, neulomaan, valokuvaankin jonkin verran, kirjoitan, puhumisessa olen hyvä ja lähes kaikessa mihin olen innostunut.