Mikä on saanut sinut hyvälle mielelle tänään?

Kategoria voi olla mikä vaan.
Minä hymyilin ja hykersin kolmesti. Ensin työkaverilleni eräässä hoitotilanteessa. Toiseksi itselleni sen jälkeen, kun sain pestyä rapaisen autoni ja kolmas hyvän mielen hyräys kävi, kun elämäntoveri teki niin maukkaan broileri-vihannes-salaatin.

Lisätty: 19.03.2009 - 19:58

Vielä tuli yksi, joka sai juuri hymyilemään, kiitos vaan.

Avainsanat: koti työ kumppani kirja ohjelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 17:01

Sairastan diabetestä ja kävin sen takia silmänpohjakuvauksis,koska diabeetikolle voi tulla helposti silmiin jotain,niin sain tänään kirjeellä tietää,että silmäni ovat ihan kunnossa :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 19:40

Aurinkoinen kevätpäivä ja moni muukin asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:51

Nippu kommentteja matkakuviini, kiva kun on onnistunut kertomaan jotain kuvillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 19:52

Aurinkoinen ja lämmin päivä. Oli kerrassaan mukava kauppareissu, kun ei tarvinnut palella tuulessa ja tuiskussa. Aurinko hiveli ihoa, ja lätäköitä väistelin. Lumet suli ihan silmissä. Vau, kesä tulee pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2009 - 20:11

Se kun olen huomannut, että kysymystäni yritetään ihan oikeasti ratkaista. Kiitos hänelle siitä. Korjaan: kiitos teille kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:12

ku äidinkielen puhe oli ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:20

aivan ihan aurinkoinen ilma sai iloiselle mielelle ja hymyn kasvoille. ja nyt tuossa kun oma kissa tuli viereen kehräämään. kissat saa aina hyvälle mielelle olisipa miten paha päivä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 20:45

Ihana ilma,aamusta jalkahoitajalle,sieltä kotiin lunssille ja postilaatikossa kaksi laskua,jotka 0,00 € elisähkölasku oli tasotuslasku ja luottokorttifirman oli kontrollilasku;kerrankin näin!
Ai juu,en ole huomannut kiittää Napsulaisia kivoista kommenteista matkakuviini;hyvä Valperi,kun sinä kiittelit!!Mainio päivä,torstai on toivoa täynnä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:10

Pulkalla iso mäki alas pienen kyytiläisen kanssa ja
muikkukukkoa päivälliseksi.
Arjen pienistä asioista se tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:28

aamulla lenkile, joka olikin aikaa vievä, kun en ole oikke kunnossa,mutta kun siinä mäen alkumetreillä oloi sula paikka ja maata näkyi tuli mieleen lapsuus, siinä oli ihan sellainen paikka johon ois voinut piirtää ruutuuja joita ois kivellä kuljettanut...ja toinen , kun tyttärentyrän soitti ja varmisti mihin aikaan haetaan hänet ja hänen veljensä mummilaan..kolmas oli , kun tämä kuumelaski ja nyt alkaa tuntumaan, kuin alkais parantumaan..tästä lentsusta..ja elämä alkaa voittamaan taas..2viikkoa jo flunsassa, niin alkoi tympii, muta kun pienet tulevat ja lentsu helpotaa, niin mikäs tässä on porskuttaa...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:30

Sain tietotekniikan kurssin tänään päätökseen. Löysin kylän ainoasta kirjakaupasta digikuvauskirjan puoleen hintaan, juuri sen jota etsiskelinkin.

Minulla sydän antaa oireita ja ystävättäreni soitti aidosti huolestuneena minusta.

Pääsin kirjautumaan Spotify:n ja siellä on valtavasti kivaa musiikkia. Tunnelmoin äsken Schindlerin listan tunnussävelmällä.

Puolen yön aikaan alkaa TV 2:lla uusintana italialainen poliisisarja Montelbano, josta pidän kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:09

Tänään ja muinakin päivinä hymyilen kun näen kissani. Hymyilin myös nähdessäni mustamakkaraa ja puolukkahilloa, jonka sain sitten syödäkkin! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:19

Auringonpaiste. Se että sain nukkua vähän pidempään eikä ollut kiire. Näin kaveria ja nauroimme paljon. Tanssitunnit. Pinaatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:56

Perjantaipäivä, viikonloppu edessä. Huomenna aamusta yksi lyhyt seminaari ja sitten pienelle viikonloppumatkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:26

ei vielä mikään, koska en oo saanut aikaseks mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 13:00

Pitkä puhelu vanhan, hyvän ystävän kanssa joka asuu toisella paikkakunnalla.

Lisätty: 24.03.2009 - 13:02

Ja kevät aurinko paistaa aivan mahtavasti.
Lähden kohta kävelylle järvenjäälle, kunhan pyykinpesukone lopettaa
pesuohjelman.