Sää Geirangerissa heinäkuun 18 pvä?

Avainsanat: geiranger norja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 18:26

sitähän ei osaa kukaan vielä kertoa, mutta

"Huonolta säältä ja sateelta ei Norjassa ole koskaan turvassa, mutta säätila myös yleensä vaihtelee nopeammin kuin meillä, eli ei se sade loputtomiin kestä (edes Bergenissä). Hyvät sadevarusteet kannattaa joka tapauksessa olla mukana, ja ylhäällä vuorilla voi olla yllättävän kylmä ihan keskikesälläkin, vaikka vuonon rannalla olis +25."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 18:41

Säätä heinäkuun 18. päivä on vaikea ennustaa, ohessa kuitenkin sää- ym. tietoa kohteesta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/449

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 18:41

Napsu väittää Geirangerin heinäkuun keskilämpötilaksi 2.7°C. Weather.com
- mitä minun on vaikea uskoa, koska silloin kun olen siellä ollut, niin on ollut jopa hellettä.
Norjan säätä ei oikein voi ennustaa - muutamaa tuntia pitempään.
Alhaalla leppeä kesä ja ylhäällä tuntureilla hyytävä tuuli.
Kuten vähäviisaskin tuossa sanoo, Norjassa sää on erittäin oikullista.
Norjalaiset sanoo, ettei huonoa ilmaa olekaan, on vain väärät varusteet.
Tälläkin viikolla päivän max. on n. +7 astetta.

Lähteet:
Sää - Geiranger: www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/449

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 18:44

Jos sen tietäisin, olisin rikas nainen. Mutta ei ole sellaisia näkijän lahjoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:35

Olen ollut tuolla sekä reilaamassa että omalla autolla ja noin kuukautta myöhemmin kummallakin kerralla. Ei siellä takkia tarvinnut ja jos uimaan aikoo mennä niin avantouinti kokemuksesta on etua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:38

Tietääkö joku tuon jo nyt ja msitähän tieto on peräisin?