Kuinka moni osaa perusbeatin?

Ketää osaa perusbeatin rummuilla ? Jos osaat jotain muuta ni kerro. :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 22:22

Osaan peruskompin myös, joskus tullut pikkaisen kokeiltua muitakin komppeja joten hetken kokeilemalla onnistuisi varmasti muutama muukin.

Kysyjän kommentti

Ok...mä harrastan rumpujen soittoja ni osaan aika paljon. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 18:24

Osaan ;-) Muuta en taidakkaan osata.. Heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 18:39

no ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 18:46

no senverran ahkeraan naapurissa on perusbeatia taottu, että ehkä minäkin jo osaisin, mutta mieluummin nautin hiljaisuudesta

ps. muistathan sinäkin naapureitasi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:01

En sellaista osaa,mutta ei sen väliäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:21

Voi kauhistus jos vielä tässä pitäisi jotain rumpuja ruveta hakkaamaan..... voi naapuriraukkoja : ((

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 20:31

Osaan peruskompi, plus omia säätöjä. Ja sitten ehkä Suomen yksinkertaisimman kompin: J. Leskisen Syksyn sävelessä. on tosi helppo rytmi :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:33

hyvä kun musikaalista porukkaa, mutta kannattaa sitä rumpu jutskaa hakata sähkörummuilla, eipä joudu lähimmäisten, naapurien korvat kärsimään...tämä ei ollut vastaus, vaan neuvo, omasta kokemuksesta, kun pikkuveli hakkas rumpuja niin , että tärykalvot tärisee vieläkin..