Millainen lomakohde on Sharm el Sheikh? Turistihelvettikö?

Avainsanat: egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 19:47

Itse en ole käynyt, mutta kun kävijöiden kommentteja on lueskellut, niin mieleen tulee että se on kohde joka jakaa mielipiteitä laidasta laitaan. Lomalle lähdetään kovin erilaisilla odotuksilla ja se mikä jollekin on suuri pettymys saattaa toiselle olla ihan erinomainen loma.

Jos tuosta esimerkkinä katsoisi vaikka Gristallin vastausta, niin ensimmäisenä herää kysymys missäs roolissa hän sielä sitten oli jos ei juuri turistin? No me kaikki tiedämme hänen syvät antipatiansa koko Egyptiä kohtaan, että se siitä.

Sellainen kuva minulle on tullut muiden juttuja kuunneltua, että lekottelua lämpöisessä, sukeltelua, surffailua ja muuta vesielämää, niihin tarkoituksiin ihan varteenotettava kohde. Ei ehkä minua varten mutta maailmassa on paljon muunkinlaisia ihmisiä (onneksi) ja hyvä jos kaikille löytyy paikkoja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 16:26

Lomakohteena se on tarkoitettu pelkästään turisteille.Olen ollut,eikä toiste minua saa sinne menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 17:25

Riippu itsestä, mitä tekee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 18:23

Aivan niin, turistihelvetti.

Lähteet:
Kerrasta poikki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 18:27

Kai sitä joku voisi turistihelvetiksikin kutsua, mutta ite rakastuin paikkaan täysin ja aion palata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:29

Ohessa tietoja kohteesta.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-el-sheikh