Oululaisia pelottaa eniten ! Mitenkäs Napsulaisten mielestä nämä asiat ?

Turkulaiset luottavat tulevaisuuteen, oululaiset ovat synkimpiä, mutta tamperelaiset eivät edes säästä pahan päivän varalle. Tuoreen kyselyn mukaan suurin osa suomalaisista suunnittelee talouttaan kehnosti.

koko juttu:

www.taloussanomat.fi/raha/20...097336/139

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 18:20

Ei tiällä savolaesia pelota aenakaan. Katellaan ja tuumaellaan. Monta päevee pittää jo rätnätä etteenpäen ja aena on selevitty. Jos ei hyvin niin sitte huonosti ja jos kaekki männöö niin jiäphän aenae kokemukset. Tämmösessä tilanteessa se päevä kerrallaa nuhjoominen ee auta, ratiosta kuulin, että toeset ee suunnittele sen pitemmälle. Vuan jokkaenen ellää tyylillään, sano navettapiika ku iltapuvun lypsylle lähtiisä piälleesä vetäs.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 15:06

No ei pelota, kun olen kuulemma karjalainen, ja nehän ovat iloista porukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:07

Mikään ei pelota turkulaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 17:28

Mikä oululaisia pelottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:04

Vai on Oululaisia ruvennut pelottamaan muukin kuin poliisi. Saman uutisen mukaan helsinkiläiset ovat säästäväisimpiä, ei uskois kun liian läheltä katsoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:53

Tuo nyt on taas tuota...sanoisinko höppägalluppia. Minulta ei ole kysnyt kukaan mitään...Voi olla vaikka niin että turkulaiset ovat "hälläväliä"-tyyppejä, viis veissaavta huomisesta. Tunnen aika monta oululaista (iahn pienellä alkukirjaimella...) ja osaavat kyllä taloutensa hoitaa kun varakkuuttaan katsoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 12:19

olenkin vain turun tienoolta, joten kyllä nyt pitää myöntää, että olen tulut nuukemmaksi hieman, mutta oikeesti ajattelen nykyisin kahdesti, että tarvitsenko todella kyseistä tavaraa tai tuotetta ja usein olenkin tullut siihen tulokseen, että en tarvitse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:09

Oululaiset on siis realisteja, turkulaiset seuraa miten muilla ensin menee ja tamperelaiset kuvittelee olevansa koskemattomia. :D