Pitäisikö televisiossa olla mainosten ohitusnäppäin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 12:16

Aikaisemmin olin mieltä,että ehdottomasti pitäis olla ohitusnappi,mutta olen oppinut toimittamaan monta asiaa mainoskatkojen aikaan.Silloin ehtii melkein vääntämään salaatin tai voileivän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 12:09

Kyllä se meille katsojille olisi hyvä, mutta kanava ja ohjelma tarjonta vähenisi. Mainos rahoilla tuotetaan ohjelmia katsottavaksemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:31

juu ja kun vaihtaa kanavan aina mainosten aikana, niin näkeekin jo kahta ohjelmaa, melkkein yhtä aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 12:31

Varsinkin tallentavissa digibokseissa pitäisi ilman muuta olla sellainen toiminta, mutta kun ohjelmien lähettäjät eivät suostu lähettämään tarvittavaa signaalia (mainos alkaa / mainos päättyy) jotta se voisi toimisi.
Mainostajat voisivat kadota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:15

Kannatan ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:33

tulkoot rauhassa, pääsen kiäymään jääkaapilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:45

Noo, sehän on vähän kakspiippunen juttu.... mun mielestä pitäis olla ohitus näppylä siinä kun jotkut mainokset ärsyttää mut toisaalta siinä kerkee kyllä vaik tosiaan käydä kääntymässä jääkaapilla : ) mut täytyyhän mainoksiakin olla ja näkyä jotta me saatais uusia ideoita, sisustukseen, ruuan laittoon, kylpylöihin ja matkailuun.... jaa saatais tämä suomi nyt tästä lamasta nousuun : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 14:27

Antaa mainosten tulla. Minä ehdin monta kotityötä suorittamaan mainosten aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 15:37

joo olisi todella hyvä keksintö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 15:37

Syy miksei sellaista ole on yksinkertainen;
Televisioiden yms. tallentavien laitteiden valmistajat haluavat että ihmiset näkevät mainokset ja heidän uudet tuotteensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:02

pitäis*huokaisee*

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:12

Kannatetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:46

JOO SE OLIS TODELLA HYVÄ JUTTU.EI TARVIS KATSOA KAIKKIA MAINOKSIA MITÄ EI HALUA KATSOA:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 17:30

Minulla on , en katso mainoskanavia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 18:23

Enpä tiedä, mainosten aikana teen jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:31

juu, ainakin silloin ku tulee leffa. ihan v:mäistä ku leffojen joka vaihees tulee mainoksii.. sarjoissa saa tulla mainokset. se ei oo nii kamala juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:12

kyllä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 21:42

Ei, ehtii tehdä monia asioita sillä välin. Eikä niissä nyt niin kauan mee aikaa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:11

Reps! LOL!!!1 Ja sitten saisitte maksaa joka kanavasta lisää. :D