Kuuluuko Napsulaisia Facebookiin??Mitä mieltä yleensä ilmiöstä Facebook? nimim.utelias

Lisätty: 19.03.2009 - 11:58

Kiitos vähäviisas oikaisusta,molen niin uusi Napsulainen,että en tiedä kaikkia juttuja,no hard feelings...

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 11:43

Minä kuulun myös Facbookiin.No kyllä se ihan kaveruuden ja ystävyyden pitona menee.Kyllä minä tykkään vaikka en ole siellä vielä kauaa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 11:45

Napsulaisten vastauksia samanaiheisiin kysymyksiin löydät ainakin seuraavista:

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/9035
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/8666
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/6721

Lisätty: 19.03.2009 - 13:09

ei ongelmia vaikka tuleekin kertauksia, onhan tässä taas joku voinut kerätä uusia kokemuksiakin, noi vanhat vaan täydennykseksi kun ainakaan kaikki ei kirjoittelle uudestaan jo kerran vastaamaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:55

kuulun.. hyvä paikka josta voi löytää uusia kavereita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:56

Minä olen ollut facebookissa, mutta en enää halua, urkintayrityksien jälkeen.Liian avoin foorumi, en kyllä kaikkia salaisuuksiani muutenkaan netissä jaa. Mutta maku meni,liian avoin yhteisö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2009 - 12:17

En tunne oikeastaan koko systeemiä, mutta miniältäni kuulemani perusteella koen sen jonkinlaiseksi juorupalstaksi. Ethän kerro kellekään...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:35

olen myöskin sielläkin ja itselle ei ole sattunut mitään erikoista siellä..hauskaa siellä on ja kiva rupatella kavereiden kanssa ja tyttären....siellä voi myös niinkuin täälläkin keskustella ns..salaisesti, jollein ketään muuta ei kuin se kaveri jonka kanssa silloin juttele niin näe kirjoituksiasi, myös käytän paljon sitä postilaatikkoa, eikä sitäkään näe kuin te kaksi...se laatikko on ihan henk,kohtainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:07

Sellaiset ilmiöt jätän omaan arvoonsa eli ei kiinnosta. Jos liikun nettipalstoilla, teen sen ihan julkisesti eli en kaipaa mitään "salakerhoja". Eräällä ulkomaalaisella matkailukeskustelupalstalla toki on suora yhteys "kaveriin" eli asiasta riippuen voi lähettää viestin suoraan kysyjälle. Siellä on tasokasta asiaa toki ja kaikki ei kaikkia kiinnosta. Kaikkia tietoja ei ole myöskään luvallista antaa yleiseen tietouteen joten esim. majoituspaikkojen yhteystietoja kätevä vaihtaa "kahden kesken".
Muu vaatimattomapi keskustelu on hyvä olla avointa...

Lisätty: 19.03.2009 - 13:09

Kuulin myös luotettavalta taholta että facebookin kautta leviää viruksia koneisiin , runsaasti.

Lisätty: 23.03.2009 - 09:08

Lauantain seminaarissa kuulin ikäviä asioita facebookista ja intrenetistä ylipäätään. Uhkia etenkin lapsiin ja nuoriin, se pelottaa ja huolestuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:16

Kyllä kuulun.Sieltä on löytynyt mukavasti vanhoja koulukavereita sekä muita tuttavia.Ihan kiva tuo "naamakirja".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:46

Olen facebookissa mut en käytä sitä.... ei ole mun juttu : (

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:56

Kuulun, kun on oiva paikka pitää kaverit ajan tasalla. Rantautunut suomeen vain niin hitaasti, että yhteydet sinne pitää hoitaa muuten. Loistavina piirteinä mm. profiilin ja kuvien kätkeminen, ettei kaikki peräkammarin hyypiöt ole kyyläämässä ja kommentoimassa. Kavereina siellä vain oikeita tuttuja, tuntemattomat eivät edes minua sieltä löydä, kun en halua. Omalla vastuulla sinne mennään ja käyttäjäehdot ja käyttöohjeet kannattaa lukea huolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 14:25

Kuulun sinne, mutta nykyisin en käy siellä laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:01

en ymmärrä koko paccia, enko osaa, enkä tiiä siit mitään:) ihmetellyt vaan kun siitä puhutaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:13

Olen myös facebookissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 17:26

Ei kaikkeen kerkiä osallistumaan.
Ymmärrän toki noita naamailijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 18:25

En ole enkä aio liittyä. Ei ole mulle sopiva kanava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:08

olen kyllä "naamakirjassakin" . sieltä on löytänyt uudelleen vanhoja ystäviä monenkin vuoden takaa. päivittäin tulee käytyä niin facebookissa kuin täällä napsussakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 21:36

Kyllä kuulun.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:36

Kyllä oon siellä. Kiva paikka kun kaikki kaverit on myös siellä ja voi helposti lähettää esim. juhlakutsuja esim tupareihin....tai muuten vaan sopia ilman kännykkälaskua usean ihmisen kanssa samaan aikaan mitä tehdään illalla... Minun profiilini ei näy ulkopuolisille enkä hyväksy tuntemattomia ystävikseni. Mielestäni Facebook on kiva paikka, oon ollut siellä 1,5 vuotta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:32

kyllä, kuulun sinne. minusta kaikki nettiin kuuluvaa on koukuttavaa. ite ainaki koukutun tosi helposti kaikkeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 17:18

Tykkään naamakirjasta,saa paljon uusia kavereita,vanhoihin kavereihin voi pitää yhteyttä ja sit ne testit on kivoja.