Teille jotka olette tosissanne uskonasioiden kanssa. Mitä ajattelette tästä nykytekniikan tarjouksesta?

Kiireisille uskovaisille: Puhesyntetisaattori rukoilee puolestasi.
Kristityt, juutalaiset ja muslimit voivat ostaa Information Age Prayeriltä rukouksen, jos oma aika ei riitä.
koko juttu:

www.digitoday.fi/yhteiskunta...0097361/66

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 11:56

Kun kolikko kirstuun kilahtaa,
niin sielu taivaaseen vilahtaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 11:28

Luotan omaan rukoukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:58

Jos reiluja ollaan niin saisiko tällainen ei uskova vaikka rukouksen sieltä jos tiukka paikka tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:14

Voisi sen viedä kirkkoon papin tilalle,nekin pääsisivät työttömyys kortistoon.Piteneisi sekin jono.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:39

hyvä maarit3....tuossa olikin siten kaiki....ja joskos tälläinenkin joka uskoo, mutta ei kirkon välityksellä..niin sietä vaikka veisuut....totuuden nimissä, kyllä on aikoihin eletty tai siis eletään aikoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 14:21

Kaikkea sitä keksitään. Melkeinpä tässä alkaa toivoa, ettei eläisi liian vanhaksi. Ei opi käyttämään noita uusia vempaimia. Jäisi rukoukset kuulematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:14

Kaikenlaista.Kyllä itse pitää rukoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 18:26

No kaikkea ne keksiikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:13

No tuota... Jumala ei ole automaatti eikä Häntä varmaan kiinnosta kuunnella jotain turhaa jorinaa oli se koneellista tai ihmisen itsensä tuottamaa. Jos haluaa rukoilla, paras vaan pitäytyä perinteisiin menetelmiin. Btw, rukouksesta ei ole mitään hyötyä, jos ei halua elää oikein.