Psykologit: Taantuma lisää kiroilua. Kuuluuko tämä jo lähiympäristössänne?

Psykoterapeutti Nancy Irwinin mukaan kiristynyt taloustilanne on lisännyt kiroilua.

koko juttu:

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 11:20

Ei ole lisännyt, ja minä itse kiroilen yksinäni paljon muutenkin, olen niin köyhä artikuloidessani , kissat ovat oppineet myös näin keväällä äänen painoaan muuttamaan jota leikatuilta kissoilta ajattelen kiroiluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 11:17

Kyllä ja huomaan itsessänikin. Kun ajetaan ahtaalle (työnantaja, kukkaro) sitä alkaa pyrkiä pintaa primitiivisiä piirteitä ja sivistys väistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2009 - 11:23

Jos näin on, niin itselläni on sitten ollut koko ikäni lama, eli yli 50 vuotta! Ja vanhetessa se lama on tuntunut pahentuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:29

Enpä usko näin käyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:44

Tuskinpa,ainakin itse kiroilen joskus kuin ns.turkkilainen tai kurdi tms.Kunnon kiroilu on niin vapauttavaa en tarkoita V-tai F-sanoja(tylsiä),vaan kunnon ärrrrrrrrrrräpäitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:56

kiroilen muutenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:20

Tulee sitä kiroiltua tullen mennen,kyllä se lisääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:50

en ole huomannut, kun en kauheasti r..päätä enkä muita voimsanoja päästele, mutta oikke kiukkusen ,sit latelen ja siloin kun lyön varpaani tuolon jalkaan, niin siloin tulee keksittyä ihka uusiakin sanoja, joita ei kukaan ollut edes kuulut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:47

No meillä on niin paljon ollut näitä vastoinkäymisiä niin nyt on jo kirosanat loppuneet : ( aikas hiljaista on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 14:17

Kiroilen muutenkin, jos joku asia menee pieleen. Ei siihen lamaa tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 15:26

Eipä se voi lähiympäristössä=seinien ulkopuolella juuri lisääntyä. Ei saisi enää asiasta selvää ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:19

En usko väitettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 23:00

Onhan se hyvä että nyt voi pistää kiroilunkin taantuman piikkiin, aiemmin se oli vaan omaa huonoa käytöstä .. "kaikesta löytyy jotain hyvääkin"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 08:55

En usko tuota. Ei ole myöskään tapana kiroilla. Taitavat psykologit kohottaa profiliuaan tuolla väitteellä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:14

Kiukkuisuutta se tuntuu ainakin lisäävän kun ihmiset on väsyneitä.