Koko yön näin kummallisia unia, lähes pahoja. Aamulla on kuin krapula ja silmäluomet kamalan turvoksissa. En juonut mitään eilen.

Mikä vialla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 11:00

söitkö suolaasta illalla? otitkö jotain lääkettä illalla? Nekin voi tehdä tommosta.. Muistatko juoda vettä tarpeeksi? silmäluomien turvotus yhdistetään lääketieteessä yleensä munuaisten toimintaan. Seuraile. Mutta toisaalta, ei välttämättä ole mikään vialla. Tämä nyt vaan on tälläinen päivä ja huomenna parempi:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 10:24

Paha ja jännittävä päivä eilen tai tulossa, ihminen järkkää asioita alitajunnassaan unessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 10:52

Niitä unia voi tulla ihan fyysisistäkin syistä, lihasjäänitys tms.
ei kerta mitään, mutta jos toistuu, aiheellista etsiä syytä tarkemminkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:31

Hienoa, että muisti pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:02

Tai oletko nähnyt jonkun leffan,joka vaikuttava;lähiaikoina.Mulla ainakin tulee jotain pätkiä leffoista toisinaan uneen saakka.Unimaailma on ihmeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:52

Onko sinulla stressi?
Yritä tyhjentää muisti ennen nukkumaanmenoa päivän tapahtumista....se vois auttaa unenlaatuun : )
Mutta useinhan ihminen tekee aivotyötä nukkuessaan ja käy niitä vaikeita asioita läpi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 14:11

Silmäluomien turvotus johtuu nesteen keräytymisestä. Ja nestettä kertyy, jos syö liian suolaisia ruokia. Unet ei johdu syömisistä tai juomisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 16:25

Kaikilla on joskus sellaisia öitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:16

Ei mikään ole vialla. Unet ovat alitajunnan käyttämä varaventtiili, joka suojelee mielenterveyttä. :)