Paidat, sukat, kalsarit. Otatko mukaan koko reissun tarpeisiin, pesetkö/pesetätkö matkalla vai ostako tarpeen tullen uusia?

Itsellä on sellainen niukasti riittävä pakaasi ja sitten paikasta riippuen joko pesetän tai ostan uusia jos tarvis tulee.

Avainsanat: pesetys pesu kalsarit sukat paita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 02:07

Eipä niitä juuri jouda pesemään kuin sukkia ja kalsareita. Sopivasti erilaista vaatetta mukaan ja tarvittaessa voi ostaakin. Onhan se myös muisto reissusta. Yhteen matkalaukkuun mahtuu hyvin kahden hengen tavarat ja jos kotiinpäin tullessa on tuomista niin tilaa jää niillekin. Vaatetus riippuu tietysti paljon matkakohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 02:41

Otan muutamat kaikkia mukaan, jos ei piisaa niin voi pestä. Ihanteellista olisi, että matkakohteessa ei näitä mitään tarvita! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 03:07

perus vaatepakkaus mukaan ja kannettava,pestään ja ostetaan tarvittaessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 04:51

Yli viikon kestävällä matkalla kyllä pesen pikkupyykkiä. Mukanani on aina pieni pala Marseille-saippuaa. Sillä poistuu vaikeatkin tahrat vaatteista ja mikä parasta, sillä voi pestä myös itsensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 05:05

Kyllä minä pikkupyykkiä pesen matkalla ja isommat pesetän, pesula palvelut ovat nopeita olleet, seuraavana päivänä jo takaisin saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:22

Matkailen vain kotimaassa,otan vaatetta mukaan sen verran minkä ajattelen riittävän,likapyykin pesen kotonani ,kun palaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:27

riippuu matkan pituudesta. Jos on viikon lomamatka, en pese vaan otan tarpeeksi mukaan.. mutku esim. olin 6vko ranskassa, niin jouduin pesemään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:59

kaksi vaihtovaatekertaa mukaan. pesen tai ostan. tykkään matkustaa lämpimään, eli ajatus että biksut pääl suurimman osan aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:27

Niillä matkoilla kun kestää yli viikon ,on tullut osteltua vaatteita,mukaan vain vähän,perillä ostellaan mitä tarviaa,tosi asiassa muualla vaatteet huikeasti halvempia,kuin suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:39

aina on mukana sen verran ja vähän ylikin, että likapyyki kotona..no juu tietty kuinka kauan reisus...ostelen kylläkin aina jotain vaatteitakin niinkuin muistoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:07

jos ollaan koko porukka, pakko välillä pestäkin, kun ei niin paljoa tarvi sitten mukaan ottaa, mutta yksin jos olen.. en pese, ostan periltä jos jotain loppuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 11:42

Tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 12:04

Otan tarpeeksi mukaan, ettei tarvitse pestä. En halua vähiä matkapäiviä tuhlata pyykinpesuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 13:58

Otan valitettavasti aina matkalle liikaa tavaraa.... mieheni sanoo, että aiotko muuttaa sinne...täytyy
matkustella enemmän, jotta oppisi ottamaan vähemmän vaatteita mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:36

joka päivälle puhdas kerros vaatteita. eli liikaa. matkalta voisi varmasti ostaa aina kivoja matkamuistoja myös vaatteissa. seuraavaksi meinaan et ostan paikan päältä lisää :) tuleepa ostettua sitten paljon uutta.