Entäs sitten hammasharja. Onkos sinulla erikseen matka(hh) ja koti(hh) vai käytätkö sitä vakkaria kunnes menee vaihtoon?

Ajankohtainen kyssäri koska minulla on aina ollut matkavehkeet erikseen ja nyt pakatessa huomasin, että on se hygieniapussi jäänyt edellisellä reissulla Prahaan, tuli asiaa kaupoille.

Avainsanat: hammasharja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 08:00

oma reissuharja, lentää roskiin kotiopalatessa

Kysyjän kommentti

hyvä periaate, sitä minäkin olen pyrkinyt noudattamaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 00:15

Kotioloissa sähköinen ja reissussa manuaalinen purukaluston pesulaite. Se pussi on aina valmiina. Kun ei tiedä milloin tarvitsee. Mökille lähtiessäkään ei tarvi keräillä niitäkään kamoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:18

Useampi mujupussi on valmiina, reissaan aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:37

Meillä on varasto hammasharjoja kylpyhuoneessa. Meille jää joskus lastenlapsia yökylään yllättäen, joten kaikkeen on varauduttu.

On sähköhammasharjaa, tavallista hammasharjaa, hammaslankaa, hammastikkuja ja hammastahnaa ynnä suuvettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:46

Erilliset on.Kotona käytän sähköhammasharjaa ja matkoilla on sitten ihan perusharja mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 03:10

jos hotellissa asuu,kaikki tulee sieltä ilmaiseksi,paitsi parta höylä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 03:56

Ei ne h-harjat paljoa onneksi maksa, täytyisi useammin ostaa uusi, kuin myös käydä matkoilla...ja useammin pestä hampaatkin :) On matkaharjakin, mutta yleensä on ollut ihan kotiharja mukana matkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 05:06

Kotona käytämme sähköharjaa ja reissuun ostan aina tavalliset harjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:25

Kotona sähkö hammasharja,reissussa tavallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:28

käytän kotonasähköhammasharjaa, mut omistan kyllä myös sellasen tavallisen ja sen otan sitten mukaan matkoille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:30

Mukana matka pakkaus,jäänyt melkein joka reissulla,johonkin,näin se pakkaus kestää hyvänä.kun aina hommaa uuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:45

minulla on tälläinen pepsodet merkkinen matkahamppipakkaus, siinä on taitettava harja, hammastikku ja tahna, nämä kaikki yhdessä paketissa, hinta 5e ja on kätevä, se on minulla aina käsilaukussa, eihän sitä koskaan tiedä, missä se hymy pitäis väläyttää, noh kevennys...muta kotona sähköharjaa käytän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:05

vaihtoon asti, makso mitä makso:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:07

Nykyään saa ostaa setin jossa on pieni hammasharja ja pieni hammastahna. On kätevä, niitä käytän matkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 12:01

Pussukassa on valmiina matkaa varten aina tavallinen hammasharja ja tahna. Kotikäytössä sit eri harja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 12:55

Duunissa yksi toilettipussukka ja kotona kerään matkaa varten erikseen,riippuen matkan pituudesta ym.Kotona sähköharja ja matkoilla mukana tavallinen J tai P.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 14:00

Sama hammasharja kotona ja matkoilla, vaihdan sen sit kun sen aika on : ) mut varmaan vois hankkia sellaisen matkajutskan : ) hyvä idea : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 14:34

KOTONA SÄHKÖINEN.MATKALLA MATKAHARJAT MITKÄ KÄYTÖN JÄLKEEN HEITÄMME ROSKIIN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:22

Joo molemmat on vehkeet, kotiin ja matkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:37

matkoille oma harja. ja se on vaan sen matkan ajan olemassa oleva.