Koskas aloitatte pakkaamisen seuraavaa reissua varten?

Ramseksen lohdutukseksi tämä kysmys, tässä häslingin lomassa kun keräillään jotain siistiä ja sopivaa kasaan ja sitten lähdetään sinne mistä aurinko nousee.

Avainsanat: matkailu valmistelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.03.2009 - 00:30

Mies rupeaa hermoilemaan paria viikkoa aikaisemmin. Hän etsii tavaroitaan ja tuo matkalaukut esille. Sitten hänen on hyvä olla kun olen pakannut laukut.

Kun tunnen pappenheimiläiseni tavat pakkaan suosiolla ja panen matkalaukut sivummalle odottamaan.

Kysyjän kommentti

näinhän se on varmaan monessakin ruokakunnassa, hoppu vähän eri tahtiin ja sitä sitten sovitellaan, pääasia että matkaan päästään ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 22:58

lähen toukokuun puolessa välissä, edellisenä päivänä pakataan:) olen semmonen maija myöhäinen aina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:59

Juuri ennen lähtöä eli n. 3h ennen. Toki olen tsekannut että tarvittavat liki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 23:01

Kiitos kysymästä. En aina pura edellistäkään kassia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 23:24

Saatan kirjoitella luetteloa ja tietysti on ajoissa katsottavat että vaatteet ovat puhtaat.Kyllä se lopullinen pakkaus jää edelliselle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:25

Nytkin on yksi laukku valmiiksi pakattuna , jos tulee mieleen huomenna lähteä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:50

Päivää ennen lähtöä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 04:34

Voisin aloittaa vaikka heti! Mutta yleensä pari päivää ennen lähtöä alan pakkaamaan innoissani ja vähän ennen lähtöä tarkastan vielä että mitä unohtui. Pakkaaminen on kivaa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 05:24

Viikkoa ennen haen laukut tuulettumaan kuistille, teen aina listan mitä pitää mukaan ottaa, miehelleni on vaikeaa pakkaaminen ja katsoa mitä hän ottaisi mukaan joten teen homman hänenkin osaltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 07:31

muutaman päivän ennen mutta mietin kyllä jos reilusti ennen mitä tarviin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:13

Kyllä meillä pakataan edellisenä iltana tai samana aamuna ,riippuu siitä mihin ollaan menossa,kuinka paljon sitä rompetta pitää mukaan ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:20

jos matkustan lentokoneella , niin aloitan jo 1kk , mutta ne vaihtuvat viikottain joten lopullinen laukun täyttö on ed.illala, mutta kotimaan matkailussa kanniskelen ison kasan tavaraa auton kaappeihin ja en sitten ole käyttänytkään , kuin pienen murto-osan niistä romppeista mitä mukaan raahasin...kauheaa, kun ei osaa pättää..ja onhan nämä meidän kesätkin aikas vaihtelevia, no ei kait sitä tarviis koko omaisuutta aina mukanakaan pitää, mutta jos kuitenkin tarvii...

Lisätty: 19.03.2009 - 08:22

valpperille oikke mukavaa reissu, sinne minne menetkin...!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 08:49

Jätän pakkaamisen viimmetippaan,en ole liian suunnitelmallinen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.03.2009 - 11:28

Viime hetkellä pakkaan. Listaa kyllä teen ajoissa, niin pakkaaminen on tosi helppoa ja nopeaa. Ei siihen kulu aikaa kuin viisi minuuttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 14:12

Rupean pakkaamaan paria päivää ennen matkalle lähtöö, jotta varmasti muistan ottaa paljon tavaraa mukaan.... voi meitä naisia : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 19:50

joka kerta ,kun matkalle olen lähdössä, uhkailen, että pitää hyvissä ajoin katella mitä mukaan ottaa, MUTTA..loppujen lopuks se AINA jää siihen edelliseen päivään..tai jopa lähtöpäivään. en jaksa stressata turhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 22:55

Viimetipassa. Pyykit pesen sentään ajoissa ettei likaisilla tarvitse lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 17:23

Paria päivää ennemmin yleensä,mutta sitten kaikki tarpeelliset (mm. hammasharja) juuri ennen lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 23:27

Edellisenä tai samana päivänä,vähän kiireestä ja fiiliksestä riippuu.