Osaathan kontti- tai vede-kieltä tai muita vastaavia? Annatkos näytteen? Komses-rantti koi-entti kolyä-äntti kottään-mintti.

Lisätty: 18.03.2009 - 22:08

Cibylle suomeksi yleisön pyynnöstä: Ramses ei älyä mittään.
Komses-rantti > Ramses-kontti jne.

Avainsanat: kontti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.03.2009 - 13:40

ovoronkovoro suvurullavara kivirissavaran povoroikiviriavara tavaraskuvurussavara?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 21:56

oi hitsi , kaveri osaa sujuvasti mutten minä sitäkään vähää. älyänhän minä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:58

Nimeni on konna hantti. Olen koiraansanttikoitajahantti.

Lisätty: 18.03.2009 - 22:00

Ja vituralleen meni mut lempiruokaa on mullia padassa ja hedelmiä kupissa jälkiruoaksi. Kuhaa a la lilli jos ollaan kalaravintolassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 21:58

en kylläkään osaa juuri muuta kieltä, kuin raumankiel mut sekin jo aikkas unhohduksis, mut turun murre ois jotenki ennempi tutunpi..tuota saisko ton saman sitten viel suomex...ramesneljäs..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 22:15

En osaa kun sitä kaikkein yksinkertaisinta sanan muunnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:34

Konna antti anna kontti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 22:56

riipas vääpäs kunves miive eeves hooves.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 23:02

Vetä mide velle sude veeluu kude vemres rade veljäs nede...ym.ym,vet nyde venä mide vepetan lode venän täde verjoittamisen kide...Vevää hyde vetyä öide Vepsulaiset nade!!!!
tai jotain sinne päin.Hitsi vaikeeta kirjoittaa,helpompi puhua.Ötyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 00:36

Kuti ja suokka purvat kovasina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 04:56

Kyd-vellähän medveillä odvesataan vadmeikka midvetä! sidveetäs sadveitte! ;P

Lähteet:
vetten kieli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2009 - 09:09

vis kieltä vähän.Os vissootko kis vieltä, vis ossootko vis kieltä.sanan eteen vis ja kääntö niinkuin sanan muunnos,voi laittaa joka tavun väliin tulee vaikeampi.nuorena väännettiin tätä. Rasvimsesnesviljäs.tajusitko.