Käytättekö löylyveteen lisättävää esim. eucalyptysöljyä tmv.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 06:38

Meillä käytetään löylyvedessä koivunlehtipusseja,tulee aivan ihana tuoksu.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.03.2009 - 00:02

Ihan vanhanaikaisesti puhtosilla vesillä saunottu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:05

En käytä omalla saunavuorolla,mutta paikallisessa uimahallissa on arab/turkkil.sauna,jossa höyryä ja siellä lisätty esim.just eucalyptusöljyä ja silloin siellä on varsin hyvä hengittää,vois olla kirja mukana ja lueskella,mutta ei näe,on aika hämärä paikka.Ehdottomasti miellyttäviä ne höyryt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:09

Joskus nuhassa joo. Koivuntuoksu (siis aito) on paras saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:31

Juu käytän, ne on ihan IN! ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:46

eiole moista opittu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:51

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 05:10

Joskus on sellaista laitettu ei enää ottaa vähän henkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 06:18

minulla on kiukaan päällä sellainen pieni kiulu, johon laitan vähän eri tuoksuja, eri kerroilla..en löylyveteen ole laittanut..mutta käytän kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 07:46

no enpä oikeestaan mut oon kyllä kokeillut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:00

Joskus olen käyttänyt,mutta puoliso sekoittaa löylyveteen hiukan olutta.Siitä tulee aika kivat löylyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:54

edellisellä paikkakunnalla asuttaessa kun oli oma sauna niin silloin laitettiin löylyveteen koivun tuoksua ja tervan tuoksua. nyt ei yksinkertaisesti saa. harmitus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:57

Välillä tulee käytettyä ,jos joku tuo kylään tullessa, itse en ostele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:15

Väillä minä käytän mut nyt en oikeen voi mitään tuksuja käyttää, valitettavasti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:20

jotain on kokeiltukin, mutta vakituiseen ei käytetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:23

kyllä meillä laitetaan löylyveteen tervan tuoksua, joskus mentholin, sekä eukalyptyksen tuosua. mutta ei koskaan samaan aikaan. meillä on myös kiukaan päällä kuppi johon lisäämme myös tuoksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:05

IV-olut on ehdoton (hyvä Gristalli!) ... eikä mene "kiellettyyn" käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:06

En ole niitä käyttänyt vaikka meillä on tervan tuoksua,se on vain unohtunut tonne kaappiin,pitääkin seuraavalla kerralla kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 11:16

En käytä mitään lisukkeita.. olutta joskus. Kun heittää kiukaalle tulee ihana tuore ohraleivän tuoksu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:01

kyllä ehdottomasti käytän, jos sattuu olemaan. käytän eukalyptysta tai sit metsä/koivu on kans hyvä. "eukonlepytys" on kyllä parasta, aukee nesukin siinä samalla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.03.2009 - 12:26

En käytä mitään ylimääräisiä tuoksuja. Saunan omat tuoksut riittävät. Ahdistaa kaikki ylimääräiset hajusteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 14:43

Koivun tuoksua käytän joskus saunotessani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 16:17

Joskus tulee käytettyä, itse en ole kyllä ostanut, vaan saanut niitä lahjaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 17:33

Tervan tuoksua nyt sielä on, joskus jotain muutakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.03.2009 - 10:40

En käytä sillä asun kerrostalossa enkä tiedä mitä seuraava saunoja siitä ajattelisi.