olenko oikeassa vai mitä, kun väitän että jotkut "napsulaiset" eivät uskalla jostain syystä kysyä omata mielestään tylyjä kysymyks

kysymyksiä,siis omalla henkilökohtaisella nimimerkillään niinpä he kysyvät ANONYYMINÄ, myöntääkö kukaan !!!!

Lisätty: 18.03.2009 - 10:44

tyly minun mielestä:siis sellaisia kysymyksiä jotka ovat omasta mielestä arkaluonteisia,eivät sovi "normaaliin" ihmistenväliseen keskusteluun(liian henkilö kohtainen tai muita satuttava ruumiillisesti tai yleensä henkisesti))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 22:28

Mitähän tuo "tylyjä kysymyksiä" oikein tarkoittaa. Arkaluonteisia ei kaikki kehtaa kysyä nimimerkillä, joten silloin voi hyvin kysyä anonyyminä. Olen kerran kysynyt anonyyminä, mutta huomasin sen vasta kun olin kysymyksen kirjoittanut, ja tuli joku kohta eteen, johon piti kirjoittaa joku sana, en muista mikä. En siis viitsinyt alkaa kirjoittamaan kysymystä uudelleen, joten anonyyminä sen tein. Sorry siis siitä yhdestä vahingosta.
Selitä tuo tyly kysymys, en ymmärrä mitä sillä tarkoitat.

Kysyjän kommentti

sie vastasit mielestäni hyvin ja samalla kysyit !! valitsin sinut näiden upeiden vastausten joukosta parhaaksi,,,,lennu;En minä tänne ole kirjautunut tappelemista varten.....oli mielestäni upeasti kans vastattu...kiitos Teille kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 21:17

Voihan se niinkin olla... olen kyllä itsekkin silloin uutena napsulaisena syyllistynyt tuohon : )) anteeks kaikille : )
mut siihen kysymykseen kaikilta tuli todella hyviä vastauksia... mut en muista, että olisin tylyjä kysynyt... hassuja vaan : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:20

minä kysyn aina ihan tälä cibyllä, tyhmiä ja vähän vähemmän tyhmiä kysymyksiä, ja vastaan samalla tapaa, mutta kieltämäti tulee, joskus sellainen olo , että anonyymi ois tuttu nimimerkkiläinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:21

Itse kysyn aina omalla nimimerkilläni,mut en kysele mitään kovin arkaluontoista.Voi olla,että pelätään paljastumista ja sitten kysytään anonyyminä,mutta anonyyminä kysyminen on meidän nimimerllistenkin oikeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:24

mä kysyn omalla nimellä. Jos en jotain kehtaa kysyä omalla nimellä, jätän kysymättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:33

Rekisteröitynä tällä hetkellä napsus 4 219, niin varmasti löytyy tästä suuresta joukosta heitäkin, eli uskon, et oot oikeassa tässä asiassa, mut ite en omalta kohdalta myönnä tätä tehneeni (tylyjä yms.), muistaakseni vain kerran oon tehnyt tämän anonyymikokeilukysymyksen (valperin/gurun kokeilua 'noudattaen') ja ihka ok - vastauksii tuli, mutta ei kuitenkaan niin henkilökohtaisia/juuri minulle tarkoitettuja, kuin muutoin, johtuen käsittääkseni siitä, että ihmiset eivät tienneet/tunteneet taustaa, yms., kenelle vastaavat; lapsi aikuinen, mies, nainen, 'turisti' vakinapsulainen, tms, kyl työ tiiätte mie tarkotan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:39

Minä en tiedä mitä tarkoitat "tylyillä" kysymyksillä. Minä kysyn ja vastaan aina omalla nimimerkilläni.
Ja minun puolestani voi kysyä tylyjäkin. Olen päättänyt, etten enää vastaa erinäisiin eettisiin kysymyksiin, joihin voin vastata pahastuneena tai ilkeästi.

En minä tänne ole kirjautunut tappelemista varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:52

en ole kysynyt kuin kerran vai kaksi anonyymisti ja sekin oli alkutaipaleella kun rekisteröin itseni napsuun. kokeilujuttuja vaan..mutta en muistaakseni kysynyt mitään tylysti tai tylyä kysymystä. jos ei kehtaa kysyä omal nimimerkillään jotain henkilökohtaista kysymystä tai arkaluontoista asiaa niin minä ainakin suon sen kysyttävän anonyymisti.
en kyllä ymmärrä tätä vouhotusta anonyymeistä.... =/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:21

En ole kysynyt anonyymisti kertaakaan, mutta voi olla että joillekin on kiusallista kysyä jotain tiettyä. Se heille suotakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:57

Olen uudenuutukainen napsulainen,enkä ole vielä kysynyt mitään...ainoastaan vastannut;mutta kysyn tylyjä,mitä ne sitten ovatkaan,kunhan ehdin!?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:22

Ne vähät kysymykset jotka esitän teen aina omalla nimimerkillä. Eivät ne ole sen kummempia kuin tyyliin; "käytkö kissanäyttelyissä?"
Muutama tosin taitaa pelätä maineensa lokaamista - turhaan sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:23

Ei niillä ole juuri eroa ole, anonyymejähän olemme nimimerkitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:31

Itse olen kysellyt tosi vähän tämän 10 kk napsu-urani aikana, paria poikkeusta lukuunottamatta omalla nimikerkilläni. Parit Anonyymikysymykset joskus alkusyksystä eivät varmasti olleet tylyjä, ei myöskään niin intiimejä etten olisi kehdannut nimimerkkiäni käyttää, silloin vaan vastaukset olivat vähän kiven alla ja kokeilin saako anonyymi paremmin vastauksia kuin valperi. Tulos ei ollut mitenkään mainittava ja sen taisin jo silloin kertoakin.

(ei tarvitse olla kummonenkaan asiantuntija kun näistä anonyymeistä kysyjistä, joskus myös vastaajista tunnistaa nimimerkillisiä, mutta kun se kerran on sääntöjen mukaista niin todettakoon vaan että jokainen taaplaa tyylillään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:50

Ihan omalla nimimerkillä olen tylyillyt jos jonkun mielestä olen tylyillyt. Ihan oikeassa olet, kyllä muutamalla nimimerkillä näyttisi olevan sellaisiakin tapoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:13

Kysyn aina omalla nimelläni,eikä minulla ole mitään syytä kysyä tylyjä kysymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:44

Mitä tarkoittanet tylyllä ksymyksellä? Itse mieltäisin sen esim. terveyteen liittyviksi kysmyksiksi ja siltä osin ymmärrän anonyymiyden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:52

Ei ole tarvetta kysellä sellaisia joita ei kehtaisi omalla nimimerkillä allekirjoitaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:53

En kertaakaan ole kysynyt,anonyyminä aina kysyn nimimerkillä,olen jopa piruillut,näissä vastauksissa/kysymyksissä,Eihän tuolta kukaan tule läpiruudun,