Mikä on sinun unilelu?

Tai oli joskus jos olet siitä jo luopunut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 20:10

nykyään nuorimmainen kainalossa. joskus oli koira kainalossa. sitä ennen pieni oranssikarvainen nalle kainalossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 20:14

Ylimääräinen littanan muhkurainen tyyny jota käytetään sängyssä lukiessa ja jota on sitten yöllä mukava halailla nukkuessa. Tyyny vaihdetaan uuteen tarvittaessa ja tapa on tartutettu myös isäntään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:15

läppäri<3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:15

En muista, että minulla olisi ollut unilelua lapsukaisena. Mutta nykyisin perjantainen Hesarin ristikko on Nukku-Matin sijainen minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:21

Mies. Miehen puuttuessa tyynyä on mukavan viileää halailla :) Lapsena en kaivannut unileluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:28

en muista unileluja.. mutta jos luen illalla sängyssä, aah kun alkaa ihanasti nukuttaa:) siinä lekua ja konstia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:36

tuo punapää onni ,rakas mieheni ja tietty tyyny..., mutta hyvin pienenä oli tyyny, joka oli jyrsitty ja paikkailtu, muistan vieläkin sen kankaan ja tuoksun..se kului pois , kun jo olin noin 4- 5v...äiti yritti sitä parsia, mutta jo siihen aikaan 60 luvun alussa , oli kankaat niin huonot eikä kestäneet , kuin vain 5v..noin.snif..ikävä tuli rakasta tyynyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 20:57

Lapsena se oli pyyheriepu "yhy" yhy mukkaan, se tuoksui maidolle eikä sitä saanut pestä.

Lähteet:
Ikioma yhy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:05

pienenä oli varmaan 20 pehmolelun armeija mukana sängyssä, peittelin ne kaikki nätisti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:06

Mulla on ollut koiria koko ikäni ja niistä jokainen vuorollaan vartioi minua mun kainalossa, nyt niitä on sit 3 ja mies vieressä, kyllä mun passaa turvallisesti nukkua : ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:11

6-vuotiaana mummolta joululahjaksi saamani valkoinen nalle. Siltä on lähtenyt jo kirsu, karvat on takkuuntuneet ja likainenkin se on, mutta - naurettavaa kyllä - se on rakas minulle. :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:55

mies ja harvakseltaan koiruus, pienempänä oli kaikenmaailman nalleja. eips tule yksittäistä unilelua mieleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 22:15

Ei tainnut lapsena olla unilelua, mutta kaikki edesmenneet kissat ovat nukkuneet vieressäni, ja nyt nukkuu punraitatiikeri Ottotyttö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:25

Lapsena oli nalleja. Nykyään kissa jalkopäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:44

Pienenä oli sänky pehmoleluja täynnä,nyt niiden tilalla on oma kulta viikonloppuisin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:06

Aikaisemmin oli mun kisuli,menetin rakkaani ja nykyään on lohdutuspehmolelu,tiedän tiedän iso ihminen ja silleen,mutta mulla on niin helv. ikävä mun kisulia,enkä just nyt elämäntilanteeni takia voi ottaa uutta mustaa kollipoikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:24

Kait se on joku ylimääräisistä tyynyistä joita on iso sänky täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:45

Kun minä olen syntynyt puuleujen aikaan, niin silloin ei unileluista tiedetty mitää, ja kun ei pienenä oppinut ei osannut isonakaan vaatia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 01:59

Ei tarvitse lelutella, rakas riittää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 05:13

Toinen kissoistani tulee minun jalkojeni taakse nukkumaan, siinä sitä unikaveria on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:17

Tyyny ja Dior.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:42

yöllä uni leluna on mulla oma mieheni. ja punaruskea nisse kissa jalka päässä nukkumassa. pienenä uni leluna oli nalle vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:16

nykyään taitaa nuo kissat toimia unileluna. pikkusena oli sellainen mustavalkea luppakorva pehmokoira, sami oli sen nimi. en vaan tiiä minne se hävis:(..hmm

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2009 - 10:26

Minulla on todella pehmoinen pehmolammas unileluna. Ja sanon suoraan, että todellakin välttämätön. Ei tarvitse laskea lampaita kun vilkaisee vieruskaveriin, niin jo tulee uni silmään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:49

oma mieheni <3. joskus oli nalle puh kainalos ja toisinaan taas "i love u" nallukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 00:05

eipä ole moista ylellisyyttä koskaan ollu