Oletko käynyt hiihtämässä tänä talvena?

Hiihtokelit ovat kohta ohi. Nyt äkkiä monot ja sukset jalkaan ja ladulle, ettei vallan unohdu lapsena opittu kansalaistaito!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 20:01

Ei ole tullut aikoihin hiihdettyä. Ulkoilu hoituu muita lajeja harrastaen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 20:07

Kävin jäällä yks lauantai-ilta kun oli pimeää ja tähtiä taivaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:10

Otin jo suksetkin esille, en ole moneen vuoteen hiihtänyt. Niin, vielä kerkiää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:11

en ole vielä tänä talvena käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:15

kerran hiihtoputkessa liikuntatunnilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:26

Olen! Ylpeänä voin kertoa, hiihdin kerran jopa 15 km yhteen menoon:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 20:29

En, hiihdin viimeksi talvella 2000.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:03

En ole hiihtänyt,kun joskus nuoruudessani,tää talvi on ollut kyllä hyvä siinä mielessä,et lunta on riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:07

en oo kun nykyään en taida omistaa suksia.. en oo kyllä siitäkään varma..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:12

En ole hiihtänyt 15 vuoteen ja taidan jättää sen tältä talveltakin : ) surullista.... mut koulussa tuli hiihdettyä pakosta niin paljon, että veri suussa maistu... nyt ei enää nappaa... mut sauvoilla käyn kävelemässä, dementiahiihtoo harrastan, eikös se ole melkein sama mutta ei sinne päinkään : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:21

Melkein olen.. Suksetkin hain yks päivä, mutta sitten sinä päivänä en päässytkään menemään, ja tota, sit se vaan jäi... :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:57

Olen hiihtänyt melkein joka päivä noin tunnin.
Lisäksi usein haen postin sukset jalassa ja reppu selässä, lenkki postilaatikolle on n. puoli kilometriä pitkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:59

ei ole suksia ei sauvoja..en taida hiihdellä viimeksi hiihtänyt muistaakseni 1993

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 22:08

Viimeksi olen hiihtänyt vuonna -81. Sukset olleet siitä asti kellarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:30

En. Enkä mene. Koulussa tapettiin hiihtointo niin täysin etten välitä hiihtämisestä. Ainut mikä siinä kiehtoo on luonnon rauha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 22:45

Koulun liikuntatunneilla tuleee hiihdettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:09

Kului taas yksi talvi ilman hiihtelyjä,kaikkea muuta ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:52

melkein vois sanoa etten, mutta jos ihan pikkutarkkoja ollaan niin nimeksi käväisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 02:00

Olen kerran tyttären kanssa 10 km jäällä, ensi viikonloppuna uudelleen, kun tulee kotomaassa käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 06:26

en ole, mutta oli hilkulla ettenkö ois hiihtänytkin pellonreunaa, mutta olen siivonnut monot jonnekkin ja en vieläkään ole niitä löytänyt....isäntäkin manaa, kun samalla hänenkin mononsa olen siivonnut...joten eipä olla hiihdelty...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:19

En ole hiihtänyt aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 10:48

en ole hiihtänyt sukset mulla kyllä on. viimeksi hiihdin jotain 19 vuotta sitten. ei ole jaksanut kiinnostua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 12:21

en omista koko suksia ja ei oo tullu ees lainattua keneltäkään..siit on varmaan 3 vuotta aikaa,ku kerran kävin räpiköimässä metässä miehen kans. laskettelua sit on tullu enempi harrastettua..eräänlaista hiihtoahan se sekin on, kun sukset ja monot on jalassa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 10:59

En vaikka ostin minisukset syksyllä - ei ole sauvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 10:40

täytyy tunnustaa, että vähiin on jäänyt. vain muutaman kerran on tullut käytyä, vaikka latu jäälle lähtee aivan omasta rannasta. mielummin lähden kävelylenkille.