Käytkö kissanäyttelyissä?

Monella tuntuu olevan kissa joten kysytään...
- Käytkö kissanäyttelyissä?
- Käytätkö kissaasi näyttelyissä?

www.ess.fi/?article=229399

Avainsanat: kissanäyttely

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 10:01

meillä oli aikaisempikin kissa norjalainenmetsäkissa jonka kanssa käytiin muutaman kerran, kunnes oskari suuttui koko hommaan ja raapi asistentin kädet suutuspäissään, siihen meidän nouseva näyttely urakin lopui..näitä nykyisiä en vie minnekkään näyttelyihin..ja käyn kyllä joskus kissanäyttelyssä, no nykyisin harvemmin kylläkin..

Kysyjän kommentti

Asiallinen, perusteltu ja hyvä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 09:26

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:49

En ,ei ole kissaa enkä muutenkaan käy siellä.Kerran kävin koiranäyttelyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:28

En oo ikinä käynyt kissa- tai muussakaan eläinnäyttelyssä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 10:33

En käy kissanäyttelyssä, enkä ole koskaan käynytkään, vaikka minulla on nyt jo kolmas kissa. Minun mielestä kissat eivät ole mitään näyttelyesineitä. Ne ovat perheen jäseniä. Enhän vie perheen jäseniäkään (ihmisiä) näyttelyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:35

En. Saisin varmaan yliherkkyyskohtauksen. Eläinnäyttelyistä en pidä ylipäätään, ne ovat eläinten kiusaamista ja hyväksikäyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:35

Miulla tavallinen maatiais kissa,en käytä näyttelyissä,enkä käy itsekkään.

Lisätty: 17.03.2009 - 10:39

Katsoin kissakuva gallerian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:02

En.Olen koiraihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:07

en käy. meillä on 2 kissaa. mutta eivät ole puhdasrotuisia kissoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:16

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 12:59

KYLLÄ!!!!:D todellakin tykkään käydä kissanäyttelyissä. sattuu olemaan 3 näyttelykissaa itsellä. näyttelyissä on todella mukava käydä tapaamassa muitakin kissa ihmisiä ja vaihtelua normaali arkeen. viikon päästä olisikin tarkoitus lähteä turkuun kahden kissan kanssa ja toukokuussa sitten onkin jo tallinnaan lähtö kaikkien kolmen kissan kanssa:). omistan myös vielä yhden maatiaiskissan, mutta se saa olla ihan kotikissana. haaveena olis vielä saada 1-2 näyttelykissaa :D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:03

Varmaan ihan kivoja kissaihmisille, mutta kun en satu sellainen olemaan, niin en ole koskaan käynytkään.

Lycka till jos olet menossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 14:02

En koska mulla ei oo kissaa eikä muitakaan lemmikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 18:54

En käy kissanäyttelyssä kun ei ole kissaa mut koiranäyttelyjä olen laukannut monta vuotta : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 00:03

Meilläpäin ei ole kissanäyttelyitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.03.2009 - 09:02

En käy,enkä käytä,tuntuu,jotenkin kissan arvoa halventavalta.Ovat niin upeita ja terapeuttisia eläimiä,ihan perheen jäseninä.