Lehtemme otsikoi näin,rekkakuskeja jää huumeissa ajosta kiinne entistä enemmän raja asemmilla.Mitä tämä uutinen sinussa herättää?

Onko rekkakuskin työ niin raskasta,että siitä ei selviydy huumeitta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 09:08

tuo on todella huollestuttavaa, ihmettelen ihmisten tai näiden kuskien moraalia, jotka ajavat humalassa tai huummessa, eikä yksin rekkakuskit, vaan lasten koulubussin kuljettajat kärähtelee kännissä ajosta, kaikkiin kulkuneuvoihin pakolliset alko, huumelukot...taisi olla kanssa eräs venäläinen rekkakuski huumeessa/ kännissä, kun moottoritiellä ohittamaan lähtenyt pikkuauton kiilas niin , että auto vaurioitui, mutta ei onneksi kuskille käynyt mitenkään...ja tietty , kun oli tämän pikkuauton kiilannut kaiteeseen niin tietenkin rekkakuski , joka mitä ilmeisemmin oli venäläinen, tunnukset olivat ainakin, niin lähti pakoon..tämän luin kunnallislehdestä ja tuli kylläkin sellainen olo, että eipä noita rekkoja uskalla ohitella, joten kakki hullut p..päät saavat ajella teillä.....ja lietsoa pelkoa..ainakin minua pelottaa nuo rekat..tai niiden kuskit ja eritoteen ulkomaalaiset, kyllähän suomalaisetkin syyllistyy kännis/ huumeessa ajoon, eikä tuo lopu, ennen kuin on oikeesti ne lukot jokaisessa kulkuneuvossa, alkaen mopoautoista...isoihin rekkoihin ,,busseihein ja kaikiin missä on pyörät...ja moottotit..

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 08:49

Uutinen kertoo muuttuvasta yhteiskunnasta, jossa asiat ja arvot ovat erilaiset kuin ennen. Mielestäni hyvin huolestuttavaa, huumekuskien ja rattijuoppojen määrä tuntuu olevan kasvussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:58

Tuskin se raskasta on olen ollut nuorena niissä töissä ei sen raskaampaa kun muutkaan työt,Ihmiset on vaan typeriä olentoja,kun pitää käyttää jotain aivojen turruttamiseksi.Sinänsä aika huolestuttavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:03

Ihmiset ovat entistä välinpitämättömiä liikenteessä.
Yksi syy siihen on olemattomat rangaistukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 10:29

Herättää ajatuksia rekkakuskien ja muidenkin kuskien turmeltuneisuudesta. Toiminta on täysin välinpitämätöntä. Moraali rappeutunut. Mitähän noille autoilijoille opetetaan nykyisin autokouluissa, kun ajellaan huumeissa ja känneissä ilman huolen häivää. Rangaistukset olisi muutettava rajuiksi, niin alkais tehoamaan. Ja se kulkuneuvo aina valtiolle lopullisesti. Vähenisi ihan varmasti rattijuopot ja huumeiset kuskit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:57

Huumeissa tai törkeässä kännissä kärähtäneiden rekkakuskien auto ja lasti valtiolle, johan rupeis isännätkin pitämään huolta kuskien kunnosta.

Aikoinaan jouduin todella väistelemään hedelmärekkoja Marokossa. Suunilleen kaikki kuskit enemmän tai vähemmän pilvessä (jotta pystyivät edes jotenkin ajamaan 50 tunnin työvuorojaa). Meillä ei tietenkään olla lähelläkään tuota tilannetta, mutta kun tekijästä puristetaan mahdollisimman paljon irti, niin siihen suuntaan ollaan menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:05

Rekkakuskit joutuvat ajamaan liian pitkiä työvuoroja,jolloin he käyttävät huumeita pysyäkseen hereillä.Aivan hirvittävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:30

kyllä minä thaimaan liikennettä seuraavana ja seassa ajavana sanoisin suomessa ongelmat on pieniä,,teillä on siellä sentään liikennettä valvova poliisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:17

Ja mistä huumeista..? Jos käyttävät piristäviä huumeita niin onhan se periaatteessa parempi että pysyvät hereillä eivätkä nukahda rattiin ja aiheuta onnettomuuksia, eikö?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 23:44

Kävi ensimmäiseksi heti mielessä, että on varmaan houkutus ottaa piristäviä, jos niitä on jostain vaan saanut. Voisivat olla hyvä juttu minunkin kouluväsymyksessä...