Kun olet matkoilla otatko paljon kuvia?Vai otatko muutaman hyvän kuvan matkoiltasi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 01:06

Aina olen napsinut aika paljon, nyt digiaikana melkein mahdottoman paljon, niistä sitten 'parhaiden' valinnassa kaikki luppoaika hupeneekin

Kysyjän kommentti

Olet aika paljon samanlainen kuin minäkin! :) Tulee kuvattua kaikkea ihan hirveesti ja kaikki luppoaika menee niitä selatessa mitkä olis mukava säilyttää ja huonot heittää heti pois roskakoriin. :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.03.2009 - 00:58

Voi kun tajuaisi joskus napsia paljon kuvia. Tulee otettua vain muutamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 01:21

Otan aika paljon jopa samasta kohteesta eri kulmista ja eri zoomauksella. Yritän kuvata rakennuksia, maisemaa, tilannekuvia. Suuresta määrästä on mukavampi valita käyttökelpoiset eri tarpeisiin. Voi vaikka luoda PowerPoint esityksen matkasta. Teettää paperikuvia ja lähettää Eemelinä ystäville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 05:07

Ottaisin paljon kuvia jos vain pääsisin matkoille. Aika vähän on tullut oltua ja oteltua kuvia. Espanjasta on pari rantakuvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 06:13

otan kuvia ja ostan maisemakortteja, niissä on kuvan laatu aina kohdallaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 07:31

Kuvia tulee otettua paljonkin, löytyyhän kiinnostavia kohteita joka paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 07:45

paaaaaaaljon kuvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 07:47

vähänkään mielenkiintoisemmassa tai ennen käymättömässä kohteessa helposti 100-150 per päivä, onneksi ei enää tarvitse ostaa filmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 08:19

Kuvia tulee otettua aika paljon. matkatoverini eli puoliso on "puoliammattilainen" valokuvauksessa, hän ottaa enemmän. Aina ei viitsi kantaa kameraa mukanaa vaikka nykyään se onkin pieni digikamera. Meidän kuva-arkistomme on laaja, miehellä karttuu noin 500 kuvaa per viikko jos viikko ollaan reissussa. Eikä mtiään turhia "huteja" suinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 08:44

Kyllä kuvia on ottettu matkoilta,sellasiakin missä näkyy vain jalat tai kuvaajan sormi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:12

Ihan liian vähän vaikka digitekniikka mahdollistaisi vaikka 1000 kuvaa päivässä ja huonot heti pois.
Kamera on kuitenkin mukana - kai sitten varmuuden vuoksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.03.2009 - 10:09

Eipä tule otettua. Kaikki jää muistin varaan. Ennen sitäkin tuli harrastettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:45

Kuvia tulee otettua paljon. Niitä on sit joskus kiva katsella:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:06

Olen vimmattu valokuvaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:18

Aika vähän, nyt digillä enemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:44

kyllä otan jos lähden jonnekkin matkalle. ne ovat hyviä muistoja matkasta. ja voi näyttää ystäville myös millä matkalla on käynyt ja milloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:05

joo, oon ihan mahoton kuvaaja:D... kamera pitää aina olla mukana joka paikassa. viime reissullakin tuli joka viikko otettua 250-350 valokuvaa eli kun oltiin reissulla 5 viikkoa..nii..kuvia on ihan tuhoton määrä:) ja yksikään kuva ei ole samanlainen. ja tietysti videokamera pitää myös olla mukana ja siihenkin tulee yllättävän paljon materiaalia. niitä on sit mukava katella jälkeenpäin ja muistella mennyttä loma matkaa ja hakea taas uutta matkakuumetta:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 14:38

Otan todella paljon kuvia eri kohteista etenkin nyt kun olen saanut uuden kameran. Sitten ne kyllä lojuvat tietokoneen muistissa omaksi iloksi. Mutta ehkä vielä joskus keksitään sellainen pieni laite, johon kuvat voi siirtää ja ne siitä heijastaa esim. seinälle. Sellainen kännykän kokoinen olisi kiva, voisi ottaa mukaan mummolaan ja näyttää lastenlastenlasten edesottamuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 14:52

minä otan kuvat puhelimella ja siirrän tietokoneelle,en tiedä montako kuvaa on,,tämä omakuva on vanhalla puhelimella otettu,,minusta ihan ok,,ei tarvitse erillistä kameraa ja puhelin aina mukana

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 17.03.2009 - 14:54

Kyllä viime reissulta taisi lähemmäs parisataa kuvaa löytyä kamerasta, laadusta en nyt sitten tiedä :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 18:56

Kävin reisussa tässä pariviikkoo sitten ja otin melkein 400 kuvaa, elikkä räpsin jatkuvasti : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:30

Todellakin otan. Kamera kaulassa joka paikassa, ihan kauhea turistiolo välillä tulee kun viiden metrin välein täytyy pysähtyä kuvaamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:54

niin paljon ku mahollista. joka ikisestä asiasta. :)