Kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä kertokaa. Mitä kaikkea koiran kanssa voi harrastaa? :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 22:15

Talvella voit heitellä koiran haettavaksi vaikka lumipalloja. Kesällä tavallista palloa. Juoksemisesta koirat tykkää. Mene kesällä uimaan rannalle koiran kanssa. Mutta ei millekään yleiselle rannalle. Se on kiellettyä. Agility on oikein mukava harrastus koirille. Piilota makupaloja, ja koira etsii. Siinä muutama.

Kysyjän kommentti

Kiitos laajasta vaustauksestasi :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 21:05

agilityä ainaskii..ja tokoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:14

kaverikoira , rauniokoira....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:35

me juostiin koiran kanssa taloa ympäri sisällä :) ja hauskaa oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 22:32

Voi vaikka uida koiraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:08

Koiralle voi opettaa hakemista, vesipelastusta, lähes mitä vaan !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 09:20

Nukkumista... meillä tulee aina kainaloon jos oikaisen itseni:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:21

Koira ja frisbeen heittely.
Tarkoitukseen tehdään ihan omia kiekkoja jotka koira näppärästi poimii jopa ilmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 11:48

koiran kanssa voi lenkkeillä. juosta ulkona. heittää palloa. olla piilosilla. käydä metsässä ja temppu radoilla. nukkua ja halata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 15:11

vähän sellainen erillainen harrastus on sukeltaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.03.2009 - 19:27

Esim.vedätä koiraasi se onnistuu kesällä koirakärryillä ja talvella vaikka pulkalla.lenkkeilyt,erilaiset pelit. Jos talosi pihassa on tarpeeksi tilaa tai tilaa ei edes paljon tarvitse olla niin tee vaikka erilaisia esteitä ja ratoja pihalle,opeta koirallesi erilaisia temppuja ja muita "jutskia"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.03.2009 - 20:36

pilalle hemmottelua, heh. lenkkeily on parasta :)