Miks kaikki kiva kielletää?

Minkä ihmeen takia kaikki kiva kielletää tai lopetetaa? Muutamina esimerkkeinä tupakointi kielto baareis jos ei oo eriksee koppia ja poliisi tv:stä poliisin matkas.Disney chanelilta oon tykänny kattoo Hannah Montanaa vaik oonki jo aikuinen.Viime viikol oli kiva katella,tänää karvas pettys...dupattu suomeks.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 20:12

Siksi,kun kaikki kielletty on kivaa ja meitä holhotaan niinkuin ei ois aivoja itsellä olenkaan.

Kysyjän kommentti

Miks ei voi valita kahta parasta?Tämän lisäks oli toineki hyvä vastaus.Lyhyt,mut ytimekäs vastaus jonka kans oon ihan samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 18:35

Se on lihottavaa, epäterveellistä tai syntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:37

Jotta pysyisit nöyränä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:39

Mikä on kivaa? Siitä on varmaankin jokaisella oma näkemyksensä.

Tupakointikieltoa baareissa perusteltiin henkilökunnan altistumisella savulle ja muille haitoille. Kiellon seurauksena tupakoivat asiakkaat siirtyivät jalkakäytävälle tupakoimaan ja roskastamaan. Kukaan ei ole vielä kysynyt rakennuksen asukkailta, onko tämä kivaa.

Eli, kuten huomaat, toisen mielestä kiva ei sitä toisen mielestä ole. Eiköhän tämä päde kaikkeen muuhunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 18:39

No ei nyt sentään kaikkea kivaa ole kielletty. Etsivä löytää kivoja asioita vaikka kuinka paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:58

tupakointi kivaa? haha..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:28

tupakointi pitäs lopettaa KAIKKIALTA se on pelkkää rahan tuhlausta ja syöpien lisäämistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 20:21

Ja edelleen voisi lisätä...kaljan juonti pitäsi kieltää KAIKKIALTA, pistään vielä VIINAKIN samaan listaan.
Kielletään parvekekukat koska ne haisee ja aiheuttaa naapurin astmaatikolle oireita.
Kielletään hajuvedet...
Kielletään makkaran grillaus koska se tuntuu vegaanista pahalta...
Kielletään kaikki niin ei ole kellään kivaa, niinhän se menee kivaa yhdelle kurjaa toiselle.

Se joka on vailla paheita, voi sit heitää sen kuuluisan ekan kiven....mä meen SIKAARILLE ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 20:41

niin kyllä sitä hauskaakin vielä jää jäljelle, miettippä oikein kovasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:17

Suomi on, niin kuin aiemmin sanonutkin, kieltojen luvattu maa, helpompi/nopeampi listata varmaankin ne asiat, jotka eivät olisi kiellettyjä, yritetäänkö näillä moninaisilla kielloilla miellyttää kaikkia/koko kansaa? Jos yrittää miellyttää kaikkia, ei miellytä ketään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 22:38

Eräs "kielletty leikki" on vielä sallittu, pimeässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 22:44

Ei kaikkee kivaa kielletä mutta siis kaikki sehän just ois kivaa mitä ei saa niin SIKSI!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:01

Ei kaikkea kivaa kielletä, sitä vain rajoitetaan, mikäli siitä tulee toisille haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:39

Kiellot ovat tarpeen aina jottei holtittomia päästä harrastamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 08:34

Kaikki millä on vahingollliset seuraukset, on syytä kieltää.

Lisätty: 17.03.2009 - 08:35

Omasta mielestäni mitään kivaa ei ole kielletty.

Lisätty: 17.03.2009 - 10:32

Viina on eri asia kun tupakka, sillä ei tuhota kenenkään muun kuin omat keuhkot. Jos talon edustalla poltetaan, sekin asia täytyy hoitaa. Tupakanhajukin on jo kaamea, ja tupakoitsijat näyttävät olevan kaiken lisäksi lukutaidottomia.

Lisätty: 17.03.2009 - 13:51

Itsetutkistelu tuotti tulosken: ei mtiänä itselleni kivaa ole kieleltty. Eli riippuu siitä mitä kivana pitää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:57

sen takia että ois mahdollisimman paska elämä elettävänä. eli tee kaikkea kiellettyä. ainakin kokee sitten paljon elämänsä aikana. (paitsi älä tapa, äläkä varasta :) )