Onko sinulle vihelletty?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 19:19

JEP.
Kahden minuutin jäähy...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 18:01

Joo, on. Mutta huomasin, että juna on jo ajanut ohitseni kun tyttäreni seurassa minä muutuin näkymättömäksi ja nyt vislattiinkin tyttärelleni.

Ei voi mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:34

Joo tosi monta kertaa siihen aikaan kun toimin erotuomarina (junioritasolla), ja vislaajat olivat tietty tyttöjä joiden bestiksiä minä tuomitsin suihkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 18:36

Muutama vuosi sitten. Nuoria poikia käveli takanani, katselivat sääriäni, ja vislasivat. Sitten alkoivat kävelemään ohitseni, jotta näkevät säärten omistajan edestäkin. Järkyttyivät ilmeisesti, koska parkaisivat hädissään, vanha akka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:39

Kun joskus teinilikkana pyöräilin uimarannalle biksut päällä. Nykyään sama näky saisi katsojan antamaan ylen.(ehkä psykoosiskin uhkaisi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 18:58

joo on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:00

mikä biisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:46

joskus nuorena... nuo pojat, mutta nyt jo on niidenkin suut kait jo kuivunut ...iän vuoksi vai miten se oli...heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:16

On kyllä. Pojat, tuomarit, liikunnanopettajat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:21

juu, taisi olla koulussa liikuntatunnilla..kun paloin tai tein jotain mistä pilliin vihellys syntyi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:37

Tuleehan sitä aina kuultua noita vislauksia kun mm. kaupungilla kulkee :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 22:31

Ei enään vuosikausiin ole vislauksia kuulunnu. itse vislaan koiraa sisään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 22:33

Ei, vaikka kaikkeni olen tehnyt. Tytöt eivät taida osata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 22:49

On joo monesti.. Viimeeks kyllä kävi hermoille kun kävelin kaks korttelia ja vihellettiin varmaankin kolme kertaa. Ei se oo enää kivaa ku haluis rauhassa kävellä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:31

ei valitettavasti:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:03

En muista, jos on niin siitä on aikaa ainakin 25 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:40

Yleensä taputettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:17

kun olin nuori ja kuljin vielä mini hameessa vihellettiin. ja ajeltiin autolla ajellen hiljaa rinnallani. tämmöistä sattui siloin joskus 70 luvulla. nyt saa olla rauhassa ei enään kukaan viheltele. mutta en kylläkään kulje enää mini hameessa kylillä. ei tulis edes mieleeni enää sellainen. mutta nuorena kaikki on mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 13:21

joo on, varsinkii reisussa ollessa on paikalliset miehet viheltäny perään

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2009 - 12:23

Seuralaiseni useinkin kun olen käskenyt viheltämään röyhtäilyn jälkeen, ettei kanssaeläjät häntä siaksi luule.