Miten käytät maitorahkaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 13:57

Parasta jälkkäriä mun mielestä on ,kun vatkaa purkin vaniljakastiketta ja sekoittaa siihen purkin rahkaa,siihen sitten oman mielen mukaan marjoja tai hedelmiä.Toinen on sellanen että vatkaa kerman(rasvaa max.20%),siihen loraus kinuskikastikeetta ja baaninviipaleita.Namia.

Kysyjän kommentti

Hyvät vinkit vaniljakastike ja kinuski.....KIITOS.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 12:16

minä en käytä maitorahkaa lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:41

Käytän rahkaa , vispattuun kermaan jossa sokeria ja marjoja maun mukaan. sekä rahkaleivonnaiseen , piirakkapohja rahkaan munia sekä rusinoita monta ohjetta löytyy googlettamalla. Rahkaa voi monesti käyttää kermaviilin asemesta, kalori sekä rasvapitoisuudet voi lukea rasioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:47

Hedelmärahkaa ainakin kerran viikossa.
On tosin monesti niin halpaa jo valmiina että ostan sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:54

Rahka pullat,rahka mysliä ,muutakin tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:31

marjarahkaa, hedelmärahkaa teen usein ja tietty kermaa vispataan ja rahkat + muut joukkoon mitä sitten laitankin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:52

Jälkiruokaan eli esim. marjarahkaa, luumurahkaa, karpalorahkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:10

samon kuin maaritti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 14:11

Jos joskus tarvitsen, ostan valmista sitruunarahkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:17

*Jälkiruokiin esim. mansikkarahka, luumurahka. Rahkaa, kermavaahtoa ja marjoja/hedelmiä. Nykyään on ihania maustettuja rahkoja (esim. sitruuna, omena&kaneli, vanilja) jotka antavat lisämakua leivonnaisiin ja jälkiruokiin. *Leivontaan. Suosikkejani ovat rahkapullat, kääretorttu sitruunarahka täytteellä, rahkamuffinit sekä jouluinen täytekakku vaniljarahka ja luumuhillo täytteellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:08

aamupalaksi 125g rahkaa muron ja mehukeiton kanssa. NAM. iltapalaksi 125g rahkaa mansikoitten kanssa..
mut tietenkin kaikkiin erilaisiin leivoksiin, jos leivon.. esim. täytekakkuun, banaanirahkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:30

Rahkapiirakkaan,marjarahkaan,hedelmärahkaan ja syön joskus ihan vain rahkana.Nykyisin on kaupassa näitä valmiiksi maustettuja rahkoja,laitan niitä kääretortun väliin ja tarjoan jälkiruokana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:30

hedelmärahkaan olen ainoastaan käyttänyt...enkä sitäkään ole aikoihin tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 23:00

joskus laitan mustikkapiirakan päälle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:38

Joskus teen rahkapiirakkaa ja marjaisia jälkiruokia. Tulikohan pääsiäispashan tekoon rahkaa, en muista, mutta sitäkin olen tehnyt silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 00:47

harvemmin käytän, joskus jälkiruokaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.03.2009 - 13:59

jälkiruoan tekemiseen :) siis joku kiva hedelmäannos !