Huomenta napsulaiset ja hyvää alkavaa viikkoa teille. Miten se muuten alkaa?

Lisätty: 16.03.2009 - 08:33

Pilvinen sää näyttää olevan täällä ja ensin taas neuvoteltiin Vilman kanssa ulos lähdöstä. Se vaan nyt hienostelisi ja käyttäisi sisävessaa. Elikäs ensin meillä taas lensi kissa pihalle. Työilta tänään, mut sitä ennen pitää paistaa isot ja komeat ahvenet.

Lisätty: 16.03.2009 - 09:22

ja nyt se selvisi miksi Vilman on ollut viime aikoina vaikea lähteä ulos. Se pelkää katoilta tippuvaa lunta ja sitä ääntä kait eniten.

Lisätty: 16.03.2009 - 10:20

Kiitos, nyt meilläkin paistaa aurinko.

Lisätty: 16.03.2009 - 11:24

Ihanaa Lennu ettet pudonnut ja papukaijamerkin olet ansainnut! Sinua lämpimästi ajattelen.

Avainsanat: sää ruoka harrastus työ

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 08:25

Hyvin alkaa,täytän työttömyys kovaushakemuksen tässä ensi töikseni.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 08:11

Ainakaan vielä ei ole taivas niskaan pudonnut,siitä päätellen kaikki on toistaiseksi hyvin,aurinkokin yrittää paistaa.Sinulle myös aurinkoista viikon alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 08:22

Hyvin alkoi. Heräsin jo heti viiden jälkeen. Aurinko paistaa. Ehkä suuntaan ulos, ellei tuo oletettu iskias-vaiva estä lähtemästä. Ruoasta ei harmainta aavistusta, mutta kai sitä jotain tuolta jääkaapista löytyy. Vaikka eilisiä jämiä, jos ei muuta.

Lisätty: 16.03.2009 - 08:24

Tärkein unohtui. Huomenta myös sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:40

Pilvinen , vähän lämpöasteita ja sen myötä liukas keli . Minun on parempi tänään väijyä napsussa, kuin lähteä tällä kelillä ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:53

Kaurapuurolla ja tuoreilla mansikoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:58

Kohta romahtaa valtava lumilippa ylemmältä katolta alas. Miten minä pääsen kaltevalle katokselle luomaan pudonneen lumikasan pois.

Siivooja tuli jo kahdeksalta niin reippaana ja hyväntuulisena, että ihan otti päästä. Tänään ottaa pattiin ihan kaikki.

Silti kaikille napsulaisille hyvää työviikon alkua. Ollaan iloisia, ettei susi ole meitä lapsena syönyt.

Lisätty: 16.03.2009 - 11:17

Tiedoksi, että katto on nyt luotu lumesta ja minä olen ehjä. Sitä minä vaan, että kolme ukkoa katsoi alhaalta maasta kun minä tein työt siinä joutessani.

Olen tälle päivälle papukaijamerkkini ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 09:42

Pilvinen sää .Alan pesemään keittiön ikkunat,ja vaihdan verhot,tulee vähän valosampaa. Lenkillekin on mentävä. Pitää varmaan syödäkkin jotaan mutta( en tiedä vielä mitä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:11

Huomenta vaan kaikille. Kaunis aurinkoinen aamupäivä toistaiseksi.Yöllä ollut min. -6,3 nyt pari astetta lämpimänpuolella. Kyllä se on ulkoilemaan lähdettävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:23

jääkaapinkorjaaja tuli 9 ja nyt läksi hakemaan osia, mutta meinas ,että meneekin loppuviikkoon korjaus ,jos ei saa osaa ,kuin tilaamalla sen jostain..jääkaappi sitten könöttää nyt tuolla keskellä köökkiä..ja mietin ,että pitäiskös soittaa nyt lekurille, kun tämä lentsu särkyines kaikkines ollut jo vuodenalusta asti , vällill'ä pahempi välillä parempi, nyt taas pahempi, vaiko jospa menisin apteekkiin ja kokeilisin histaminiä, josko onkin alergiaa, niinkuin siskoni eppäilee...no lankakauppaan ja apteekkiin..siinä sitä taas meoja, toivottavasti ei ois tiet kovin liukkaat ja jospas kävis moikkaa serkkulikkaa, hänkin saikulla...muuutam aste + ja suppunen harmaa ilma on täällä....oikein hyvää alkavaa viikkoa, myös täältäpäin suomenkamaraa kaikkille, ja kiitos toivotuksissa mariaana 53.....sinulle myös kaikkea hyvää viikollesi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:35

ihan hyvin alkaa ainakin ulkona on polipilvistä ja aurinko yritää välillä päästä esiin. sai tilattua ajan vihdoin ja viimein omalle lääkärille vuosi kontrolliin. mut pellkään taas et lääkäri lähettää minut veri kokeisiin. mut pelkkä ajan tilaus oli mulla tälle päivälle vähän hakalaa. tovottavasti viikko muuten menee hyvin. alku on vielä lupaava tälle viikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:53

Aamualkoi sillä että kone oli täynnä erilaisia virusvaroituksia ja ehdotuksia siivoustoimenpiteistä (oudot tuntemattomat viruksentorjujat?) , epäluuloisena en käynistänyt mitää vaan pakitin reilusti (1vrk) ja starttasin uudelleen, eikä omat torjujat löytäneet mitää ...?... häikkää

herättipä oikein kunnolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:13

täälläkin on pilvistä ja liian kylmää. Hyvin jaksoin herätä ja hyvän aamupalan jälkeen lähdin kouluun.. Tää viikko pitäis vielä ahkerasti jaksaa lukea ja viikon päästä kirjotukset ohi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:53

vähän flunssaisena... mutta keväisenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 13:03

kiirettä on pitänyt tänään ja ei helpota huomennakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:40

Pilvinen sää täälläpäin,koulsta tulin äsken ja kokeisiin pitäisi loppu-ilta lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:29

Työn merkeissä alkoi, pilvisessä säässä. Kohta ruuan laittoon ja illemmalla salille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:13

No tänään hakattiin päätä seinään ja loppuviikko sitten meneekin kuhmujen parantelussa,
eli ei nyt ihan parhaiten päin tällä viikolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:35

huonosti alko sain nuolen kateen ja nyt oon sairaalassa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 01:15

Aika arkisesti, joskin laiskasti lähti viikko käyntiin. En ole saanut mitään aikaiseksi. Voi, voi..