mitä mieltä olet WILMA sivustosta,lue ensin vinkki

Lisätty: 16.03.2009 - 12:44

kiitoksia ylitarkka täsmennyksestä,minä voin tämän sivuston kautta seurata lasten lasten koulun käyntiä,koska minulla on tarvittavat tunnukset
MIELESTÖNI on hyvä systeemi,myös viestit eri opettajille toimii

Avainsanat: koulu antaa salasanat eli sivu vain asian osaisillesorry wilma googleen niin näkee tämän mitä ylitarkka kirjoitti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.03.2009 - 09:51

Kyllähän etusivun saa auki kun kopioi osoitteen tuosta munkin osoiteesta ja 'pasteaa' sen tuonne sivun ylälaidan osoiteriville, mutta ..

siellä sitten pitäisi taas hoitaa rekisteröitymis ja kirjaantumisrituaalit ja ilman aavistustakaan siitä mitä oven takaa lytyy, en rupea näkemään vaivaa
(periaatteessa myös pieni riskibisness?)

Lisätty: 16.03.2009 - 09:58

Siis tällainen lähtösivu löytyy?

Mikä Wilma on?

Wilma on WWW-liittymä Primus-kouluhallintojärjestelmään. Tämän Wilma-lisenssin omistaa Helsingin Opetusvirasto.

Opiskelija voi Wilmassa tehdä kurssivalintoja, tarkistaa ja muokata henkilötietojaan sekä tulostaa esimerkiksi opintorekisteriotteen.

Opettaja voi Wilmassa tehdä arviointeja sekä tarkistaa ja muokata henkilötietojaan.

Aloita järjestelmän käyttö kirjoittamalla oikealla puolella oleviin kenttiin käyttäjätunnuksesi ja salasanasi. Paina tämän jälkeen Kirjaudu sisään -painiketta

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 06:43

Mahdoton sanoa mitään, kun sivu ei auennut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:05

jep sama juttu ku kissanaisella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:14

Ei aukea minullekaan , meillä on toinen sivuston selain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:25

Sivusto ei aukea minullakaan,eilekään en saanut aukeamaan niitä siun laittamia juttuja,en tiedä missä vika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:44

Eipä aukene täälläkään. Googlen kautta pääsin monellekin Wilma-sivulle ja ne olivat eri kaupunkien koulu- tai sivistystoimisivuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:58

En saanut sivua avatuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:35

Tuosta linkistä löyty vain mainoksia,ja sanoi palaa takaisin ,tai etusivulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:51

kyllä kai tuollainen systeemi sitten hyvä on, vai onko ? en tiedä, kun en kirjautunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:21

Sivu ei aukea joten ei vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:35

No joo, noilla jatkoselityksillä, varmaankin ihan hieno ja hyödyllinen juttu, ei vaan ole ajankohtainen ja niinpä ei ei omia kokemuksiakaan.

Mitähän lapset tykkäävät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:37

Joo ei aukene.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 01:35

En edes yrittänyt aukaista, jos toisillakaan ei auennut. Systeemistä olen kuullut jotain, periaatteessa sieltä vanhemmat voivat tarkkailla lastensa koulunkäyntiä, joka on hyvä asia. Vilma taitaa siis toimia myös lasten oppimisympäristönä, eikä pelkästään arviointikanavana? Tää on se nykyaikainen tapa opiskella. Ammattikouluissa hieman samankaltainen systeemi. Vanhempien ja koulun välinen suhde kehittyy tämän järjestelmän myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 17.03.2009 - 15:15

No onkohan tuo nyt fiksua tarkkailla lastensa numeroita, mitäköhän lapsesi siitä sanoo? ymmärrän jos kyse on ala- tai yläasteikäisestä, mutta jos kyse on vanhemmasta, niin lopeta se urkkiminen!