minne menisitte, jos saisitte mennä ihan minne vaan koko maailmassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 23:16

Vasta muutama kysymys sitten olin menossa Afrikkaan, mutta lähtisin ehkä jollekin paratiisisaarelle. Niitäkin on niin paljon, etten kaikkien nimiä edes tiedä. Mutta juu, siis pienelle paratiisisaarelle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 22:26

maailmanympäri....mutta en tiedä millä, kun tuo lentäminen ei oikein kiehdo ja koti-ikäväkin iskee jo muurtaman yön jälkeen..ehkä sittenkin kotona oisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 22:32

Sanotaan nyt vaikka Islantiin, siellä on käyty niin pienenä ettei sitä voi oikeastaan edes laskea kun mitään ei muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 22:33

Kyllä se maailmanypärimatka olisi ihan ehdoton. Mutta kun on ikääkin niin paljon taitaa jäädä tekemättä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:12

Voi olla, että vielä käydään ulkomaillakin! (Simo Salminen; Rotestilaulu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:30

Voi kissanainen sinäpä sen sanoit!Paratiisisaari,olen tullut kuukausi sitten yhdeltä,joka mulle on Martinique.Luulisin että mulle se olis Palm Island,joka kuuluu St.Vincent ja Grenadiineihin,pienen pieni paratiisi,maailman romanttisin paikka!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 00:07

Minä kävisin hämmästelemässä ja surkuttelemassa Australian kuivuutta ja puskapalojälkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 00:19

Belizen Moscito Beach ilta on niin mukavia muistoja, että sinne voisi mennä vielä uudestaan

www.belize.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 01:23

Illaksi kotiin tai ainakin rakkaan tykö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 03:46

hawaijilla pitäisi joku päivä käydä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 05:58

Pois kotoa vähäksi aikaa , vaikka viikoksi ei paikalla väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:30

Nauru saarille vois mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:53

Jaa-a monta ois kiehtovaa paikkaa, mutta jos nyt sinne Azoreille vaikka ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:00

Naurusaarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:27

Uuteen Seelantiiin ja Australiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:38

Huippuvuorilla voisi viettää vaikka kesän,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:47

Sinne missä pippuri kasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:51

hondurasiin.. ystävät asuu siellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:50

Kyllä se olisi ehdottomasti Miami,sinne oon halunnut jo parisen vuotta :) Olis kiva päästä hiekalle köllötteleen ja ruskettumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:45

Miamille tahtois ihan eka ja siitä kiertämään karibian risteilylle ja sit siitä vois lentää mauritiukselle ja sieltä uuteen seelantiin kattelee leijonia ja tiikereitä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 19:57

Purjehtimaan tyynelle merelle, siinä sitten voisi katsoa pari saarta isoa ja pientä...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 21:14

Kenian Mombasassa haluaisin käydä. Kai se nyt pitää käydä tsekkaamassa kerta siitä on tehny niin hyvä laulukin. ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 10:54

Kap-kaupunki kiehtoo ja Fidji saaret