Veren suola pitoisuus koholla natrium arvo 146. Turvotusta eikä nesteenpoisto lääke auta. Onko suolan poisto lääkettä,mikä avuksi?

Nakit "sormet" niin turvoksissa ettei lähde sormukset irti kuin leikkurilla. Koko keho turvoksissa. Kaikki muut veriarvot,kilpirauhaskoe, maksa , munuaiset sisäelimet OK.

Avainsanat: turvottaa........

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 21:34

Eiköhän sinun pitäisi aloittaa hoidon etsintä lääkärin vastaanotolta.
Luontaistuotekaupoissa myydään rohtoja suolatasapainon hoitoon, mutta eikö ensin pitäisi selvittää syy, miksi se on koholla ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 22:01

mene ihmeessä lääkäriin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 22:04

Oletko jo jättänyt suolan minimiin. Kyllä se yleensä auttaa. Jos ei auta, on mentävä lääkäriin pika pikaan. Olet kai käynytkin, koska kokeita on otettu. Mutta uudelleen on mentävä, kun turvotus ei laske.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 22:04

Lääkärissä on käyty ja saatu neuvoksi vähentää suolan käyttöä. En edes käytä mielestäni liikaa suolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 22:09

Kun kaikki veriarvot on otettu kertomasi mukaan ja natrium todettu kohonneeksi, niin eikös se hoitava lääkäri (joka nämä kokeet on määrännyt) ole kommentoinut tähän asiaan ja kertonut, mitä tehdä? Kuten yllä jo todettukin, niin suola pois ensteks ja kuin nopsasti lääkäri, jos ei neuvoja antanu... hmmm ... määräsi kontrollikokeet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 00:18

Suola hetkaksi kokonaan pois ja juo vettä. Jos syöt, syö keitettyjä parunoita ja kananmunia ilman suolaa. (keitä ne myös suolattomasti) Tämä hyvä ensiapu, kannattaa kokeilla. Suola-arvo elimistössä alkaa laskea, kun ole saanut kiskottua juoda noin 2 litraa vettä, tulee varmasti toisesta päästä pihalle, kun vaan juot tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 06:02

Minulle auttaa tuo vesikuuri , ja sitä suolaa voi huomaamattaan syödä kun ei tiedä kaikkien tuotteiden suolamääriä, voi ajatella itsekseen jostakin ruokaaineesta että ei tässä suolaa paljon ole, mutta kun pakkauksesta lukee niin silloin vasta tajuaa sen suolan määrän.Mausteissa on myös suolaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:01

Kyllä tämä asia on lääkärissä käynnin paikka.Älä kuuntele Napsulaisten neuvoja,niistä voi koitua vakaviakin seurauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:22

Suolaa saamyös esim. leikkeleistä, joissa on tosi paljon suolaa. Entäs juustot? Lääkärin jatkotutkimukset ovat tarpeen, kaikki pienetkin yksityiskohdat kannattaa kertoa.

Lisätty: 16.03.2009 - 08:23

Suolaa ei tarvitse laittaa ruokaan lainkaan jos käyttää mausteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:49

Kultapiisku tee kiihottaa nesteen poistumista,suolansyönti pois vettä 2-3 litraa päivässä,kultapiisku tee pari mukia aamuisin ,kyllä nesteet alkaa virrata,Luontaistuote kaupasta,noin kuukauden kuuri,taukoa kuukausi ,ja taas kuukausi sitä teetä.