Oliko oikein pudottaa Simo pois tanssi kisasta? Minusta oli väärin, tohtoris mies tanssi huonommin.

Mielipiteitänne toivon,sanahan on vapaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 22:12

Maisteri hävisi tohtorille; oikeus ja kohtuus ;-)
Simosta olisi hauskuutensa takia hyvinkin voinut tulla tanssin uusi kanki; Kyllä Rolfinkin kansa pian kateuksissaan pudottaa. Hänellä taisi olla ääninostetta leikkaamiensa "nosteiden" saaneista?

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 22:01

Tuomarit ja yleisöäänestys näin päättivät. Simo olisi saanut jatkaa ainakin seuraavaan jaksoon asti. Tohtorin arvelin lähtevän nyt, mutta ehkä ensi kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 22:02

niin se on , että kanssa on valinnut...ja tuomaritkin ..

Lisätty: 16.03.2009 - 10:58

heh tulikin mieleen että, jospas eivät tuomarit uskaltaneet tohtoria lempata, joskos jo aika kauneus jutskiin heh..mikä ihmeen karvakasa oli jorman pääs heh..heee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 22:06

jos tuomarit ja katsojat niin päättävät niin eiköhän se oikein ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 22:08

Ihan oikein. Kukin saa aivan vapaasti äänestä ketä haluaa. Kyse on viihdeohjelmasta eikä urheilusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:03

Mielipideasioita, yks tykkää tummasta ja toiselle kelpaa kaikki.
Olen toisaalta jäävi kommentoimaan näitä kun en katso koko farssia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:24

Katsoin,koska tykkään kaikesta tanssiin liittyvästä,viime la löytyi Italian kanavalta sama ohjelma,mutta Espanjan "Mira quien baila" on aivan yliveto viihdettä.
En tosin äänestänyt,mutta olisin tiputtanut Nurren,jäykkä kuin heinäseiväs,kivettynyt ilme tanssiessa!!!!!! :-0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 07:54

En katsonut, kun töissä olin, mutta kuulin mummosten kommentoivan, että väärä pari putosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:02

Olen ollut luulossa,että ohjelma vasta alkaa.Täytyy ruveta seuraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:50

oikein tai väärin en äänestä näissä ohjelmissa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 09:28

En minäkään äänestänny,mutta kyllä se tohtoripappa olisi saanut pudota. Olisihan sitä Simoa vielä katsllu,kun on sellainen huumorimies....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 10:58

En ole edes sietänyt hänen ohjelmiaan , enkä katsonut tätä ohjelmaa , silti minä voin mielipiteeni sanoa, pysyköön kotonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 12:47

kansa äänesti... mitä sitä jälkeenpäin miettimään enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 16:46

yllätyin kyllä valinnasta, mutta eipä olis maisterilla ollu jakoja voittaakaan, niin ihan sama vaikka putosikin jo nyt. Rolf lähtee sit seuraavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.03.2009 - 12:45

Minulle tuli tunne, että se pudotus johtui ennemminkin Sutusta kuin Simosta. Mielestäni Sutu teki itselleen pääroolin, ja Simolla oli vain pieni taustaosa. Ei aina ole oppilaassa vika, ihmisiä ne opettajatkin ovat.