Onko Heinäluoma yksinkertainen tollo?

Heinäluoma toteaa Vanhasen ideasta nostaa eläkeikä 65 vuoteen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 21:50

Heinäluomahan vastustaa yleisen eläkeiän alarajan nostoa, koko oppositio vastustaa, ay-liike vastustaa, Heinäluoma on entinen ay-mies, nyt opposition suurimman puolueen SDP:n kansanedustaja.
Jäyhän yksitotiselta Heinäluoma kyllä vaikuttaa, mutta tuskin mikään tollo.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 19:04

on ja ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 19:11

On siellä tollompiakin kuin kysymäsi henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 19:28

Mielipiteeen esittäminen tässä asiassa, niin että henkilön nimi mainitaan, on aika rohkeaa.
Muistathan, seinillä on korvat, täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 19:41

Noista seinän korvista en piittaa, mutta noin yleisesti ottaen tuollaisen henkilökohtaisen nimittelyn esittäminen anonyyminä ei tunnu kovin tyylikkäältä ...

- kumpi on tollompi, yksinkertainen tollo vai kaksinkertainen tollo -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 20:07

Politiikka ei ole tolloilua. Kyllä se Heinäluomakin on sinne ihan äänestetty, joten syytä äänestäjiä jos pidät häntä tollona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 21:25

En tunne ko. henkilöä, mutta tuo eläkeiän nosto edelleenkin olisi mielestäni väärin.

Lisätty: 15.03.2009 - 22:03

Siis tiedän kuka hän on, mutta en tunne ko. henkilöä niin hyvin/ollenkaan, jotta voisin, arvioida onko tollo vai ei...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 01:29

Pari kertaa hänet tavanneena ja hänen kanssaan keskustelleena, ei todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 04:09

Luultavasti ei sen tollompi kuin ne 199 muuta jotka kansa on edustajaksemme valinnut päättämään asioistamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:05

En ole Heinäluoman fani,mutta ei hän ihan tollo ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:42

On, yksi niistä suurimmista mielestäni! Voisi suorittaa edes tutkinnnon jossain.

Lisätty: 16.03.2009 - 10:59

Anonyymejä äänestäjiä ei ainakaan voi loukata, meillähän on äänestyssalaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:50

Jos me mollaamme ja mainitsemme nimeltä jonkun kansanedustajan, samalla loukkaamme montaa häntä äänestänyttä kanssaeläjää.

Anti olla mollaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 09:00

Netissä ei saa mollata ketään siitä voi joutua syytteeseen kunnian loukkauksesta,jos olette ollut korvat auki ,kullaksenne asioita,niin olemme huomanneet ,että yksi sun toinen saaneet korvauksia kunnia syytteestä netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 11:13

en tunne miestä sano ketola jeesusta. niin et on niitä tollompiakin olemassa. ne ministerit luulevat ainakin olevansa hyvin viisaita. tiedä lie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.03.2009 - 11:27

Minähän vain kysyin.Ja te vastaatte.