mitäs sitä ollaan tehty viikonloppuna?

sopivaa kategoriaa ei löytynyt..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 15:43

Elen meni ihan löhö-päiväksi. Tänään tuli käytyä markkinoilla,tuli ostettua pipareita iso muovikassillinen maksoi10euroa. Samalla reisulla kuntosalilla ja uimassa. meininki lähteä vielä tyttären luona käymään,ja viedä niintä pipareita, ettei kaikkia itse syö...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 15:21

enimmäkseen tullu oltua ihan pihalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:31

Hämeenlinnassa tuli käytyä, nyt tää (työläs) mussakan teko menossa, ja mäkihyppyjen tiirailu täs sivus... ja sit vasta se ruokailu/naatiskelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:33

eilisen päivän ajelin mobolla ympäri PATTAYAta ja otin tätä napsuilua varten uusia kuvia,,tänään vähän uimista ja nyt illanviettoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:35

Olen ollut eilisestä asti 3 lapsenlapsen vahtina, juuri äsken viimeinen vietiin pois, huusholli on kuin pyörremyrskyn jäljiltä ja itse olen aivan reporankana, ajattelin mennä vähäksi aikaa lepäämään ja meditoida että huusholli siivoutuisi itsellään, ei se yleensä onnistu .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:52

vieraita tai tytären perhe oli päivän ja illalla saunottiin ja nukkumaan, sunnutaina taas vieraita ja ruokaa laittamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:56

Launtai meni siivotessa. Imuroin, pesin lattiat ja olohuoneen ikkunan koska sää helli auringonpaisteella ja lämmöllä. Illalla lämmitin saunan ja katselin tv:tä. Tänään ei ilma oikein houkutellut ulos joten tulee luettua ja käsitöitä tehtyä. Onneksi nelonen hemmotteli meitä Michael Douglas -elokuvien putkella. Mahtavia elokuvia pitkästä aikaa tv:stä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 16:33

Tänään on menty ihan laiskotellen,illa tiedossa kylä reissu,ei mitään maata kaatavaa olla saatu aikasiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 16:45

Ulkoillen, sukuloiden, vähän telkkariakin katseltu ja tietysti joka välissä syöty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 16:58

leväten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 18:34

Löhöillessä, laiskotellessa, telkkaria katsellessa, syödessä, naatiskellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 18:34

Perjantaina leffassa ja parissa baarissa istuskelemassa. Lauantaina tuli nukuttua iltapäivään ja sitten menin kaverille ja ulos.. Tänään tullut katottua taas leffaa. Ja ohhoh joka päivä oon syöny pizzaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 20:20

Kävin Kuopiossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 20:21

töistä kun pääsi niin, perjantai ilta meni hyvien leffojen parissa, lauantaina kävin tekee pienen työn työpaikalla ja sit kotiin siivoomaan, ilta meni rauhallisesti kotona ja tuli siinä samalla varattua uusi loma matkakin ja tänään sunnuntaina aamulla lähdettiin laskettelemaan ja siellä menikin sitten puolet päivästä. nyt jalat kipeenä katellaan tanssii tähtien kanssa ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 20:55

Lauantaina tein kunnon lenkin metsässä. Saunoimme. Ja valmistin ruokaa. Pyykkikone on pyörinyt kiitettävästi.

Tänään ajattelin pitää yöpaitapäivän, mutta tuli mieluisia vieraita. Rupesin emännöimään. Rupateltiin päällimmäiset kuulumiset. Syötiin.

Tein tietsikalla töitä. Pelasin tietokonepelejä. Ja taas tein töitä ja kuuntelin toisella korvalla tanssii tähtien kanssa ohjelmaa.

Vielä valmistelen huomenna heti aamusta tulevalle siivoojapojalle hommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 20:59

Lauantai-iltana teatterissa Turussa, ÅST:n Evita, hyvä ja hyvin tehty musiikkinäytelmä.
Sunnuntaina vierailulla tuttavan luona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 21:51

Perjantain tuli käytyä baaris laulelees karaokea.Eile sit saunoin,kävin kaupas (oli pakko lähteä ostaa perunoita ja maksaa,ku rupes tekee miel ku kattelin liv:in ruokaohjelmia),kattelin tellkaria,pelailin netis ja taas kerran ootin turhaan niitä lotto miljoonia =).Tää päivä menny telkkarin ja koneen ääres,ei mitää huvittais tehä.Aina nii tylsiä,pitkäveteisiä ja väsyttäviä nää sunnuntait.Ilma oli kyl ihanan keväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:28

Pää niin täynnä räkää ettei ole tullut tehtyä oikein mitään. No eilen kävin polkemassa Jopolla vuoden ensimmäisen lenkin. Jopo on vireessä vielä, ehkä polkijakin - ainaki sitten kesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:00

Töissä meni viikonloppu. Lauantaina sentään ehdittiin metsään retkelle ja nuotiotulille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 15:56

Poikakaverin 17 vuotis synttäribileissä olin,oli muuten mahtava ilta! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.03.2009 - 10:34

kaikkea.
Käytiin tropiclandiassa
ja poikakaverin 15 vuotis synttäreillä.
muutes ollaan pussattu jo monta kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.03.2009 - 19:56

Peela jumputettu konea.