onko lentäminen turvallista

Lisätty: 16.03.2009 - 04:09

anonyymi morkas aeroflottia,olen lentänyt varmaan 5 eri konetyypillä venäjällä,en yhdy anonyymin mielipiteeseen

Avainsanat: http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2009/03/matkustajakone_teki_pakkolaskun_turkuun_614428.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 09:43

Turvallisin matkustamismuoto.

Kysyjän kommentti

näin on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 06:35

Kyllä se on turvallista, ei niitä pahoja lentoturmia kovin usein tapahdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 07:54

Mielestäni on turvallisempaa kuin autoilu. Vilma-kissalle ehken ei, kun joskus aamuisin lentää pihalle...mokoma laiskimus, ei viitsisi tarpeilleen mennä vaan sisävessaan yrittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 08:53

Niin kertoovat ne ketkä eivät vielä ole tehneet mahalaskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 09:56

Älä kuule Munkki säikyttele, huomenna joudun / pääsen
olemaan n. 10t Finnairin siipien kannatettavissa.
Varmaan on turvallisempaa kuin jos autolla ajaisin. Harvemmin sentään putoilevat tai törmäävät yhteen lentokoneet.
En edes uskaltanut avata linkkiäsi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 10:00

Kyllä se on, jos valitsee turvallisen lentoyhtiön. Aeroflot ei tule kyseeseen , se ei ole turvallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:49

Kyllä, tilastojen mukaan turvallisin tapa matkustaa. Turvallisuutta lisää vielä se, että muistaa istua koneen sisällä eikä hortoilla ulkotiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:54

Yritettään nyt vielä luottoo tuohon lentämisseen. Eehän sitä piäsis mualimalle jos ruppee uattelemmaan tippumista. Minä jännitän konneessa niin paljo joka kerta että istun jääkkänä ku raatakanki ja maha o kuralla että pitäs vaepat olla hoosussa, jos muistas vaen laettoo....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:59

Kyllä minä enemmän tuolla autojen seassa liikenteessä pelkään kuin lentokoneessa. Ja sattuuhan noita auto-onnettomuuksiakin enemmän kuin ilmatilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 13:08

kyllä on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 13:57

kyllä minua pelottaa ihan kamalasti lentokoneessa, mutta pitää luottaa ,että ilmas pysyvät...monesti tulee mieleen , kun meidän talon ylitse lentää helsinki-turku reitti, niin mitäs jos toi kone nyt tänne tippuis..kerran näin kun kone tippui, se tapahtui , kun olimme tahkolla laskettelemessa, ja katsoin kun sotakone meni ihan puiden latvoja hipoen, sanoinkin kun olimme siellä huipulla, että toi kone enne alhaalla, kuin me ja niin siinä kävikin..kuullin sen radiosta..että kone joutui turmaan, mutta lentäjä pelastui kyllä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 14:58

turvallisempaa kuin autoilu:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 17:11

On turvallisempaa kuin autoilu. Vasta viikolla luin jonkun artikkelin asiasta. Ei kannata pelätä lentokoneessa ainakaan sen takia, että putoaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 18:38

On se turvallisempaa kuin esim. pysyä kotona eli erittäin turvallista. Valitettavasti joskus voi silti käydä paska tsägä.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 20:46

suhteessa katsottuna jäät todennäköisemmin auton alle. itse en pidä lentämisestä kahden lennon perusteella - en kyllä pidä korkeista paikoistakaan.........