Oletteko saneet Kelan kuntoutuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2009 - 10:33

olen ollut siuntiossa useaan kertaan ja sieltä tulikin aivan ihania kavereita joiden kanssa teemme laivaristeilyjä, käymme syömässä ja pidämme yhteyttä, oli kyllä kivaa siellä ...oltiin täysihoidolla ja siellä oli tosi hyvää ruokaa ja hyvät tanssit joka torstai...niin ja liikuntaa joka päivä ja monia eri jumppia, jooga, rentoumista, vesijumpaa , lumikäveleyäkin oli johon en voinut osallistua polvivamman vuoksi..sauvakävelyä, vesijuoksua, rivitanssia..menkää ihmeessä jos vain pääsette..ja ihan omaan tahtiin siellä tehdään näitä jumppia, joissa yritin itsekkin pakertaa mukana vointini mukaan..oli siellä myös luentoja ja ryhmä istuntoja, jotka olivat todella antoisia...

Kysyjän kommentti

Olen ollut invaliidi-säätiöllä 36 vuorokautta kunoutuksessa,ne oli 3:ssa jaksossa.
Anttolan-hovissa 21 vuorokatta 2:ssa jaksossa. Mukavaa porukkaa oli kaverit....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 23:39

enpä ole, ymmärtääkseni nykysäännöillä en tule koskaan saamaankaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 00:06

Olin Virveli-kurssilla. Sen nimi suomennettuna taisi olla Virkeyttä ja voimaa työelämään. Meitä oli lähinnä asiakaspalvelutehtävissä olevia uupuneita puurtajia kuntoutettavina.

Kuntotus oli kunnon testausta ja terapialuontoista ryhmätyötä. Aluksi oli kahden viikon jakso, jolloin katsottiin mistä kana pissii eli eri testeillä tutkittiin lihaskunto. Ohjelmaan kuului myös kävelytestit, uima-allasjumpat, kuntosali ja pallopelit.

Kahden viikon jälkeen oli tauko, mutta vielä oli myöhemmin mentävä viikoksi syyniin. Ensimmäisellä jaksolla otin tosissani ja pyyhkäisin paikasta toiseen tukka märkänä. Tarkkailujaksolla otin löysemmin ja keskityin nauttimaan ruokalan hyvästä ruuasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 01:03

Olisin saanut jonkun huoennetun viikon, mutta en saanut elukoille hoitajaa, joten jäipä käymätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 01:34

Eipä ollut tuuria päästä mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 03:14

olen saanut,monta vuotta sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 04:55

Minä olen 13 päivää ollut kelan kuntoutustutkimuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 07:59

IMelkein olin tipalla saada tälle keväälle, mutta ois sattunut just sille viikolle kun lähdemme Portugaliin joten se siirtyi ensi syksyyn. Se olisikin mulle ihka ensimmäinen kuntoutusjakso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 10:10

En ole saanut/tarvinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 11:02

Olen hakenut mutta en ole saanut. Saadakseen pitää olla niin huonossa kunnossa, ettei enää voi kuntouttaa. Mitähän järkeä, ei ole minulle selvinnyt?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 13:15

en ole saanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 14:53

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 16:54

En ole saanut, mutta en ole tarvinnutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 08:24

En ole. Näin terveenä, ilman mitään sairauslomia ja työkunnon alenemista ei ole mitään toiveita saada eikä tarvettakaan.