Miten teillä lauantai eroaa sunnuntaista, molemmathan on yleensä vapaapäiviä?

Eli oletko määrännyt itsellesi lauantain kodinhoitopäiväksi ja sunnuntain lepopäiväksi vai menevätkö työt päivisin fifty-fifty ? Mitkä ovat välttämättömimmät hommat viikonloppuna? Vai lekotteletko koko viikonlopun?

Avainsanat: viikonloppu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 12:14

Nyt vielä kun kauppa on kiinni sunnuntaina niin pyrin tekemään lauantaina myös alkuviikon ostokset. Ei ole mitään sauna- tai makkarankäristyspäiviä erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 11:37

Lauantaina on enemmän toimintaa, sunnuntai on lepoa ja koneella pelaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 11:45

LAUANTAISAUNA! Muuten eivät päivät eroa toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:16

Ja täällä ne on kaek´päevät ihan sekasin. Johtuu minun 3-vuorotyöstä. Silloin kun on vapaat niin on leikisti se viikonloppu jne. Vaikeeta ois rueta enää elämään niin, että viikon tekis töitä ja aina ois vaan lauantai ja sunnuntai vapaat. Viikonloppuvapaata osaa arvostaa ja se tuntuu tosi erilaiselle silloin harvoin kun sen saa. Yleensä on kuukaudessa se yksi viikonloppuvapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:29

Tänään meillä oli viikko siivous.Nyt miulla on kinkku uunissa,jäi joululta ylimääräinen,kauppaan lähdetään kohta,sitten syödään ,mennään saunaan ja sitten vaan ollaan.Sunnuntaina kyläillään,tai sitten meille tulee ystäväiä käymään ja jossain välissä vielä ulkoillaankin,jos sää sallii.Kaiken kaikkiaan sellasta tavallista ikääntyneen pariskunnan oleilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:30

Sunnuntaisin, jos töistä vapaata, vain makoilen laiskasri ja kahtelen tellua. (pyykkinpesun, tiskin, ruoanlaiton, lastenhoidon, koiranulkoilutuksen lisäksi.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 14:11

Päivät eivät mitenkään eroa toisistaan. Samat tekemiset ne on aina. Ruokaa, telkkua, ulkoilua, kotiaskareita, netteilyä ja napsuilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 14:20

ei ole eroa maanantaihinkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 16:47

On joka päivä samanlainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 17:15

sunnuntai on usein "löhöpäivä" lauantaina touhutaa,, siivotaan, saunotaan,ulkollaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:32

Sama sirkus se pyörii, ei ole päivästä kiinni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:06

ei mitenkään.. taino sunnuntaina pitää tehdä läksyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:12

lauantaina on sauna. ennen saunaa siivousta saunan jälkeen ruoka ja lekottelua ja lenkkeilyä. sunnuntaina jos kyläilyä..harvemmin kyllä. sunnuntaina katsellaan kaikki viikolla nauhoitetut ohjelmat...löhöpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 11:24

yrittäjänä joka päiva työpäivä mut jos joskus vp niin perheen kesken löhöillään pyjamis ja katsotaan jotain dvdtä tai pelaillaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:22

Lauantaina imurointi-päivä ja aika usein tulee jotakin leivottua. Usein teen lauantina ruokaa niin-paljon että on sunnuntainakin.Sunnuntaisin tulee melkein käytyä kuntosalilla ja uimassa. Kotitultua on kiva lämmittää ruuat ,mutta jos teen sunnuntaina ruuan ,niin uuniruokaa mikä on valmiina kun tulee kuntoilemasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.03.2009 - 14:48

Lauantaina käyn aamupäivällä ostoksilla eli ostan mm. viikonlopun ruoat. kaikenlaista pikkupuuhaa löytyy, sellaista jota en ole ehtinyt viikolla tehdä. Maalle lähdetään sitten viimeistään puolenpäivän aikaan ellei ole jotain menoja kaupungissa silloin.
Sunnuntaina on pyhitetty levolle ja harrastuksille, osin myös vierailuille.
Siivota ei onneksi tarvitse, siivooja käy aina perjantaisin.