moi ajattelin kysyä.mistä te näitä hyviä kysymyksiä löydätte mä en enää keksi mitä kysyisin.

www.kysymyksiä.com

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 12:41

Eikös tämä koko maailma ole jo itsessään suuri kysymysmerkki, kysymyksiä löytyy kun avaat kaapin oven, astut autoon, katsot luontoon, tutkit ruokaohjeita, ihmettelet miten joku liikkuu, minne ja miksi, siis pelkkää kysymysmerkkiä tää koko ihmisen elo:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 10:07

Moi, moi. En ole niitä keksinytkään, siksi en ole kysynyt koko Napsussa oloaikanani kuin muutaman vaan. Vaikeeta toi kysymysten keksiminen. Kaikkeen kun löytää itsekin vastauksen netistä. Tai ainakin pitäisi löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 10:36

Nettiä kaivellessa tulee mieleen,vaikka tiedän usein vastauksen valmiiksi silti kysyn onko toiset hereillä,eli samaamieltä,vai erimieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 11:05

en mäkään aina keksi.. kysyn sit ku on kysyttävää.. ei sitä joka päivä tarvi jotain kysyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 11:20

Kyllä minäkin olen huono kyselijä. No viime yönä rupatutti sen verran että piti yksi kysymys kysyä. Rupattelun tarpeesta se lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 13:04

Jonin13 tavoin minäkin olen joskus elämän edessä äimän käkenä. Nykin on edellisessä kaksi vierasta sanaa. Mikä on äimä? Ja miten se käki siihen liittyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 16:07

Se on niin, että kaikesta kumpuaa kysymyksiä ja tietysti on paljon etua tästä elämänkokemuksesta, matkailusta, lukemisesta ym. ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 16:50

Hyvä kysymys.

Lisätty: 14.03.2009 - 16:52

Kyseleminen on kivaa, mutta parhaitten vastauksien valinta on raakaa pudotuspeliä, napsulaiset näet lähentelevät vastauksissaan neroutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:48

Kysy vaikka milloin olit viimeksi "käkenä" tai "äimänä" tai kuinka paljon maalaat lautoja jos lautaa on 25 kilometriä ja laudoissa on neljä reunaa, paljonko on yhteensä maalattu kilometrimäärä.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:26

en minäkään tahdo kysymyksiä keksiä. ennemmin vastailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 14:59

minä joskus kyselen ja kyllä kai se johtuu tästä kysely iästä..hmmmm...no jostain aina tulee jokin asia vain mieleen ja on kiva kuulla mitä mieltä muut siitä ovat..eikä niiden kysymysten rarvitse olla mitän erityisii, jos itselle on tärkeä, niin uskon että on ainaki n yksi joka sen sitten jakaa, sen kysmyksen..