Meille tilattin sukukirja,onkos teillä??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 06:22

Mieheni suvusta meillä on sukukirja joka alkaa 1600 luvulta , oma sukuni on niin pieni ei siitä kirjaa saisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 02:04

En ole tilannut, koska sukuhaara löytyy netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 02:14

ON,,en tiedä mistä olen saanut sen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 07:24

joo niin luulisin,tosin ne on isoäidillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 09:15

ei ole ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 09:28

On äidinpuolelta sukukirja sekä myös kotisivu netissä. Ensimmäinen maininta v.1663 , sitä kauemmas ei ole päästy .
Sukukokoukset 3-vuoden välein. Kuulun myös sukuseuramme hallitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 09:36

On sukukirja ja minut vanhimpana lapsanlapsena on valittu jatkamaan sitä.Minun jälkeeni siirrän sen nuorimman sisareni tyttärelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 09:59

Ei ole sukukirjaa. Ei ole ketään kai kiinnostanut aihe niin paljoa, että olisi tehnyt tai koonnut sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:19

äidin puolelat on sukututkimus tehty harraste mielessä.. kuulemma on mieheni äidin suvusta myös mutta me ei olla saatu sitä käsiimme koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:25

Valitettavasti kukaan ei ole vissiin uskaltanut tehdä sukututkimusta / kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:50

Ei ole tietääkseni suvustani sellaista tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 17:05

On, molempain vanhempain puolelta, tosin isänpuoleinen lipsahtaa 1800-luvulla jo isän isoäidin puoleiseen sukuun. Kiinnostavaa on, löytyy pippiä ja pappia ja kaltaisiani taviksia.
Olen selaillut netistä taannoin myös mormonien tallenteita, aika hyvin ovat "uskottomistakin" perillä. Heillä kiinnostus asiaan perustuu kai omintakeiseen ikuinen elämä-käsitykseen; siitä voisi joku napsun mormoni tai muu tietäjä valaista enemmän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 19:30

No ei varsinaisia kirjoja (vielä) mutta itse olen sattuneesta syystä vähän asiaa harrastellut. Isän puolelta löytyy merkintöjä syvälle 1700 luvulle, muissa haaroissa ovat jäljet vähän himmempiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 21:35

On sukukirja mieheni puolelta talos, joku ahkera koonnut sukukirjan, tais olla Pukero/pukaro tuo suku/juuri alun perin, kun ei nyt sitä kirjaa tässä, niin en voi tarkistaa asiaa, mut hattuu täytyy nostaa heil ketkä jaksavat kaikkii näit etsiskellä ja näist tietoja hankkii.. ja kerätä vielä kirjaksi asti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 10:11

Olen tehnyt sukukirjan äitini puoleisesta suvusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:09

isäni puoilelta löytyy, ja äitin sukua olen tutkinut ja on jonkin moista koostetta, mutta paljon ois vielä tutkittavaa...meillä on kerran vuodessa sukukous, mutta se on minimaallinen ..siellä on isäni sissarukset joita enään jäljellä 10 heidän puolisot ja lapset, lapsenlapset, on kulläkin kiva nähdä serkkuja ja pikkuserkkuja..mutta joskus tuntuu , että liian usein, kun on joka vuosi...mut toisaalta, kun näitä tuoni korjaa..tätejä ja setiä, niin on siinä mielessä kiva heitä nähdäkkin..