Meillä savustetaan huommenna lohta,mitäs teillä syödään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 08:21

Kävelylenkki metsään ensin koska on niin kaunis aurinkinen aamu. Siellä on laavu jossa paistamme makkarat. Muuten tänään on kevennyspäivä ja teen kesäkeittoa. hedelmiä popsitaan jälkkäriksi ja välipaloiksikin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2009 - 02:00

En taida viitsiä laittaa ruokaa, koska huomenna olen koko päivän yksin. Syön mitä jääkaapista löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 02:16

ei tietoa tämän päivän ja huomisen ruuasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 05:10

Taidanpa syödä pakastepizzaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 07:03

Lapsenlapsia 3 kpl tulee yökylään ja nakkisoppaa ajattelin tehdä heille koska sitä syövät mielellään, ja pyhänä teen kinkkupitsaa , tykkäävät kovasti siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 07:25

riisiä ja tonnikalaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 09:17

Lohta varmaan uunissa valmistettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 09:36

Hedelmiä.......pitäisi laihtua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 09:56

Tänään taidan syödä vain lämpöisiä voileipiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:18

eilistä keittoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:35

Naudanfilesuikaleista (oli tarjouksessa) soijakastikkeesta ja tomaattimössöstä hitaasti kypsennetty huttu suolakurkuilla maustettuna krokettipottujen kera. Huomenna luultavasti samaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 12:56

Minulla on parasta aikaa kinkku uunissa,jäi joulusta ylimääräinen,tuoksuu nyt ihan joululta,sitä syömme tänään,mutta vasta illalla,huomenna syömme samaa,ja vissiin 2 viikkoa eteenpäinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 14:31

Sunnuntaina äitiä kattomaan Hämeenlinnaan (joutui taas sairaalaan), kun sieltä tuun niin sen jälkeen teen tuos aiemmin puhuttua mussakaa, kun kysyttiin mihin käytät kesäkurpitsaa, niin alkoi tuota ruokaa mieli tekemään, ainekset kävin äsken ostamassa, jauhelihat, munakoisot, kurpitsat, juustot, valkosipulit, tomaattimurskat, jne.. toivotaan et onnistuu kun niin harvoin tuot teen, mut uuni/pataruuat harvoin epäonnistuu, vaik ois taitamatonkin kokkikolmonen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 16:39

Pyttipannua, nam, nam, se on nii hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 17:27

Pippuripihiviä ja uunilohkopottuja
(Saattaapi olla sammaa yllä muillakin, vaan en viittiny lukia, ettei tuu kesken kaiken näläkä ja pihivit katua sen siliän tien.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:34

tänään oli uunilohta, pottuja, kastia ja salaattia. huomen nakkisoppaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 15:13

eilen tein pitzaa paripeltii ja räskäleitä, kun tytär tuli perheineen ja koirineen käymään..tänään isäntä haluaa siskonmakkarakeittoa ja sitä sitten väsäämään pitäs alkaa just nyt..