Minä vuonna aloitte seuraamaan Emmerdale -sarjaa? Mikä oli tilanne siinä silloin?

Avainsanat: itse väliaikaisesti ajoittain koukussaollut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 22:09

Silloin seurasin kun tuli vain aamulla, joskus kello 10.00 paikkeilla.
En seuraa enää, kerran vähän katsoin ja puolet oli ihan outoja tyyppejä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 22:15

Alusta asti seurasin säännöllisesti varmaankin pari vuotta. Sen jälkeen satunnaisesti. Joskus enemmän, joskus vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:36

Satunnaisesti seuraan jos ei ole muuta tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:49

varmaankin siitä asti kun se ruvettiin näyttämään tv..en kylläkään yhtään muista niistä alku ajoista, kun se on kuitenkin sellaista kevyttä seurantaa, puoliksi aivot narikassa ja silmät puoliummessa, joten ei kovin vakavaa siis..minun katsominen näissä sarjoissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 08:55

Aloitin seuraamisen kun se tuli aamuisin. Jack ja sen veli Joe hoitivat maatilaa ja heidän äitinsä keittiötä. Kylän nimikin oli jotain muuta kun Emmerdale. Zoen isä Frank heilui kukkona tunkiolla Home Farmilla vaimonaan Kim. Ja Zoen veli Chris oli voimansa tunnossa jaloillaan ja meni naimisiin Kathyn kanssa. Pubia piti joku muu kuin Alan joka tuli vasta myöhemmin mukaan. Eric Pollard oli ketku jo silloin, Senaikaisista hahmoista on enää mukana Eric Pollard, Alan ja Jack sekä osa Dingleistä. Seth oli koominen hahmo jonka tekemisiä oli kiva seurata kun aina sattui ja tapahtui kaikkea koomista. Nykyversio on lattean siirappinen. En enää juurikaan katso

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 09:43

noin 7-8 vuotta sitten,en muista mitä silloin oli meneillään,mutta katson sitä yhä.