Osaatko syödä kiinalaisilla syömäpuikoilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 21:46

Joo, mutta menee pirun kauan.
Joskus aloitan niillä mutta tunnin jälkeen vaihdan haarukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 21:48

En mitenkään puhdasoppisesti, mutta senverran useasti olen ollut Kiinassa ja Japanissa, että väkisin on oppinut. Itse asiassa se käy aika helposti sen jälkeen kun lakkaa kiinittämästä asiaan niin kovasti huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:02

en ja se on niin hidasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 22:13

Olen pari kertaa joutunut niitten kanssa tappelemaan kyläpaikassa, mutta sitten emäntä huomasi, että toivotonta tuo on, ja antoi haarukan ja veitsen. Kaikilla oli hauskaa, kun ei se muiltakaan sujunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:22

Olen Japanissa ja Kiinassa joutunut käyttämään puikkoja, enkä ole nälkään kuollut. Kotonakin välillä syön puikoilla, että tuntuma säilyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:38

Kyllä, kotonakin silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:53

en ole, mutta olen jo sellaiset hankkinut ja vakavasti harkinnut siirtyväni kokonaan niihin puikkoihin, ja syy siihen on , että kun niillä syöpi, niin on pakko laihtua, koska ei jaksa niin kauaa niillä piukoilla ruokaa kiduksiin ahtaa, että vatsa tulis täyteen..tämän uskoisin olevan seuraava laihis keino tähän iänikuiseen laihduttamiseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 00:45

En ole niin kärsivällinen että viittisin syödä puikoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 02:26

osaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 05:13

osaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 09:45

Osaan japanilaisilla.Ystäväni asuu Japanissa ja minun syömäpuikkosarjani on tehnyt omin käsin tämän ystävän isoisotäti.Olen niistä erittäin ylpeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 20:46

olen cibyn kanssa samoilla linjoilla. tarvitsisi varmaan ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2009 - 10:08

Olen syönyt ja onnistuu. Oli indonesialaista ruokaa. En pidä kiinalaisesta ruoasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.03.2009 - 21:14

Osaan, kovan harjoittelun tuloksena! ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2009 - 14:31

Kyllä