Mihin me oikeastaan näitä pisteitä tarvitaan,ei ole minulle selvinnyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 19:37

Tässä linkki myös aikaisemmin kysyttyyn, josta löytyypi miunkin vastauksein tähän kysymykseen (avainsanat): www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3456

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/3456

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2009 - 19:26

"...jokainen piste vastaa arpalippua..." siis ainakin nois matkalahjakorttiarvonnois kiva juttu. Ja kai se luo kilpailuhenkisyyttä, jolla keinoin sitten Napsuun saadaan enemmän sisältöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:28

niin sinne arvontoihin kait ja saadan sitä kilpailu viettiäkin näin lisättyä...voin olla ihan pihallakin näis jutuis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:38

Kuten hector10 kertoi, tällä hetkellä pisteitä kerätään matkalahjakortin arvontaan. Toivon mukaan nyt menossa olevan "kisan" jälkeen tulee uusi vähintään samanlaisella palkinnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:42

ei näitä pisteitä mihinkään tarvi:) yksi onnekas voittaa matkalahjakortin ja hällä ei välttämättä ole kuin yksi piste/arpa. Tuuristahan se on kiinni. Kaipa tää on pisteiden varjolla tapahtuvaa höpinää toisten kanssa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 19:50

niin ei niitä mihinkään tarvii mutta itestäni on ainakin hauskaa keräillä niitä!! :) ilman pisteitä kukaan tuskin kysyisi täällä hölmöjä kysymyksiä tai tuhlaisi aikaansa vastatakseen mitä vaikeimpiin ja ihmeellisimpiin kysymyksiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 20:13

Minä ainakin kyllä nautin näistä hetkistä Napsussa ilman pisteen pistettä. Etenkin kun olen jo aikoja sitten huomannut, että "kymppikerhoon" ei pääse normaalilla tietokoneen käytöllä. Unohtakaa koko pisteet ja jatkakaa muuten vain samaan malliin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 20:13

Ei näitä mihinkään tarvita, mutta olisihan se mukavaa olla vaikkapa ekspertti. Ja mukavaa olisi pötkötellä aurinkorannalla myös. Voittomahdollisuudet paranevat mitä enemmän on pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2009 - 20:47

Mitä enemmän keräät pisteitä 5.1 - 30.4.2009 välisenä aikana, sitä paremmat mahdollisuudet voittaa arvonnassa 900 €:n matkalahjakortti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 21:11

Kyllähän se kilpailuviettiä hivelee. Voisihan ne muuttaa puolipisteiksi, niin tulisi uusia tavoitteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2009 - 22:27

mä ainakin haluun ton lahjakortin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2009 - 00:54

En nyt tiedä onko tässä pistesysteemissä järkee, mutta hyvä jos joku voittaa lahjakortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2009 - 23:41

Mitä mitä,eikö mahdollisimman korkeilla pisteillä tienaakaan matkalahjakorttia,olenko tehnyt kaiken turhan takia....voi elämän kevät!!!!